Gå til innhold

Andre med 2åringer som river i stykker bøker med vilje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til å få henne til å slutte? Hun river både bøker med tynne ark og tykke babybøker :(

Anonymous poster hash: 17321...9ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min rev og spiste dem.

Det er en fase som går over :-)

Anonymous poster hash: 79500...61c

Skrevet

Ja, ho må bare spise, men det blir dyrt i lengden når alle bøkene ender som konfetti...

Anonymous poster hash: 17321...9ad
Skrevet

Å ja. Nesten alle bøkene hennes manglet en eller flere sider. Gikk over etter en stund heldigvis.

Anonymous poster hash: b6140...509
Skrevet

Jepp, og ikke bare sine egne bøker nei. 

Anonymous poster hash: 4e86e...b0c
Skrevet

Så og si alle bøkene vi leste i den perioden mangler opptil flere sider :P Prøvde å få henne til å slutte flere ganger uten at det hjalp, men ga seg heldigvis etterhvert. Lå papir OVERALT! :P

Anonymous poster hash: ae334...784

Skrevet

Ja!!! Her Er alle lukene i telleboka revet av, noe er sikkert spist opp også! Hvor lenge varer den fasen da? Eldste var aldri der..

Anonymous poster hash: eec94...329

Skrevet

Ja, hun river lukene i "titt-tei" bøkene, men ikke pappbøkene (med mindre de er slitt). Har ingen bøker som kan rives i nå, så da går det greit. Satser på at det går over snart... 

Anonymous poster hash: 0f6a1...1e8
Skrevet

Min to åring elsker å bli lest for/se i bøker og han har faktisk ikke ødelagt en eneste en. Men jeg jobber i barnehage, og det er nok flertallet som går igjennom en "rive i stykker" periode ;)

Jeg hadde lagt unna bøkene en liten periode og kun ta de frem når dere sitter sammen å leser.

Anonymous poster hash: 1b3e4...00c

Skrevet

ei. Det hadde jeg aldri godtatt. Bøker er ikke leketøy.

Skrevet

Mini hadde en periode hvor han spiste på babybøkene sine, men da var han baby, vi snakker fra ca. 3-10 mnd. Jeg har aldri latt han rive (eller tegne eller bite) i bøkene etter som han ble større. Bortsett fra de han allerede hadde bitt i stykker, de fikk han bite i.
Har hele veien sagt at vi må lese fint i bøkene. "Hvis du river og tygger, tar jeg boka bort" - og gjennomfører selvfølgelig!
Nå er han snart 2 år og "leser" bøker med tynne sider helt selv. Finner han støtt og stadig på rommet sitt med et pledd over beina og en bok i fanget. 

Anonymous poster hash: b987f...0f2
Skrevet

min elsker bøker og har aldri revet i en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...