Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 For 2 uker siden fikk jeg sattinn en hormonspiral. Jeg har siden da hatt mensmurring hele tiden samt småblødninger hver dag. I tillegg føler jeg meg nesten gravid, magen er oppblåst. Dere som har erfaring med hormonspiral: hadde dere det også slik i starten? Ble det bedre? I tillegg kjenner jeg at jeg har kortere lunte enn vanlig.. 😠 Anonymous poster hash: c404d...faf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Husker godt at jeg hadde blødning i nærmere 2 måneder, men husker ikke om det var andre bivirkninger. Anonymous poster hash: 81add...59e
Gjest Tuyo Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Ok. Uff, håper denne oppblåste magen snart blir normal!!! Takk for svar 😊
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Samme her... Satt inn for 2 mnd siden.. Småblør hver jævla dag og oppblåst. Men ellers merke jeg ikke mye. Blødningene er verst. Føler meg aldri helt ren... P piller tåler jeg ikke så får holde ut en stund til, Anonymous poster hash: 334dd...843
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 jeg hadde mensmurringer i noen dager etterpå, bittelitt blødning og jeg hadde litt ømme bryster en dag. Men nå er det bare digg Men jeg gikk på cerazette, og de hormonene skal visstnok være ganske like. Anonymous poster hash: ec644...79d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 For 2 uker siden fikk jeg sattinn en hormonspiral. Jeg har siden da hatt mensmurring hele tiden samt småblødninger hver dag. I tillegg føler jeg meg nesten gravid, magen er oppblåst. Dere som har erfaring med hormonspiral: hadde dere det også slik i starten? Ble det bedre? I tillegg kjenner jeg at jeg har kortere lunte enn vanlig.. 😠 Anonymous poster hash: c404d...faf Blødninger lenge. Men er bedre nå. Jeg la på meg mye! Lunta er lengre enn før 😆 Anonymous poster hash: 33290...201
Gjest Tuyo Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 I dag ser jeg direkte gravid ut. Dette er jo flaut!! Får såvidt på meg buksa 😨Urk... Blør mer i dag også. Mer murring og ubehag. Og tar veldig lett til tårer 😟 Uff, får bare holde ut.. Får prøve å ha den der iallefall i 3 mnd... Håper bare det blir bedre.. 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå