Gå til innhold

Hormon spiral- bivirkninger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden fikk jeg sattinn en hormonspiral. Jeg har siden da hatt mensmurring hele tiden samt småblødninger hver dag. I tillegg føler jeg meg nesten gravid, magen er oppblåst. Dere som har erfaring med hormonspiral: hadde dere det også slik i starten? Ble det bedre? I tillegg kjenner jeg at jeg har kortere lunte enn vanlig.. 😠

Anonymous poster hash: c404d...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker godt at jeg hadde blødning i nærmere 2 måneder, men husker ikke om det var andre bivirkninger.

Anonymous poster hash: 81add...59e

Skrevet

Ok. Uff, håper denne oppblåste magen snart blir normal!!! Takk for svar 😊

Skrevet

Samme her... Satt inn for 2 mnd siden.. Småblør hver jævla dag og oppblåst. Men ellers merke jeg ikke mye. Blødningene er verst. Føler meg aldri helt ren... P piller tåler jeg ikke så får holde ut en stund til,

Anonymous poster hash: 334dd...843

Skrevet

jeg hadde mensmurringer i noen dager etterpå, bittelitt blødning og jeg hadde litt ømme bryster en dag. Men nå er det bare digg :) Men jeg gikk på cerazette, og de hormonene skal visstnok være ganske like.

Anonymous poster hash: ec644...79d
Skrevet

For 2 uker siden fikk jeg sattinn en hormonspiral. Jeg har siden da hatt mensmurring hele tiden samt småblødninger hver dag. I tillegg føler jeg meg nesten gravid, magen er oppblåst. Dere som har erfaring med hormonspiral: hadde dere det også slik i starten? Ble det bedre? I tillegg kjenner jeg at jeg har kortere lunte enn vanlig.. 😠

Anonymous poster hash: c404d...faf

Blødninger lenge. Men er bedre nå. Jeg la på meg mye! Lunta er lengre enn før 😆

Anonymous poster hash: 33290...201

Skrevet

I dag ser jeg direkte gravid ut. Dette er jo flaut!! Får såvidt på meg buksa 😨Urk... Blør mer i dag også. Mer murring og ubehag. Og tar veldig lett til tårer 😟 Uff, får bare holde ut.. Får prøve å ha den der iallefall i 3 mnd... Håper bare det blir bedre.. 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...