Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Er så lei av hard og treg mage. Merker det veldig på kroppen og formen min at systemet ikke funker. Føler meg syk hele tiden. Anonymous poster hash: 91b2d...7ff
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Smaker kunstig appelsinsmak. Anonymous poster hash: 82e43...d8b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Vanlig movicol syns jeg smaker grusomt. Junior movicol har en nøytral smak. Anonymous poster hash: 4b236...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå