GĂ„ til innhold

Mini falt ned!😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som alltid er sĂ„ pĂ„passelig.Mini pĂ„ 11mnd.falt ned fra tripp trapp stolen pĂ„ sekunder!Jeg snudde meg bort og fikk akkurat redda hodet hans..han falt pĂ„ rumpa!😳Er det noe jeg burde fĂžlge ekstra med?han skreik bare litt og jeg tror det var fordi jeg hylte nĂ„r jeg tok hanđŸ˜±Han er blid og fornĂžyd👍

Anonymous poster hash: 9b575...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gĂ„tt over kroppen og klemt Ă„ sett om han hadde vondt noen plass. Hvis ikke er han nok grei ettersom du redda hodet â˜ș

Skrevet

Herreguuuuud.....

Anonymous poster hash: 4cd09...6b7

Skrevet

Ikke klem noen plasser pÄ kroppen nÄr du mistenker skade. Hilsen vernepleier.

SÄ lenge han virker blid og fornÞyd sÄ er han det, de tÄler ganske mye og han datt ikke pÄ hodet. SÄnt skjer :)

Anonymous poster hash: 43c56...a66
Skrevet

Min 1 Äring falt ned trappa, hele trappa... Gikk helt fint. De tÄler en god del disse barna...

Anonymous poster hash: 4d9bb...f3d

Skrevet

Som regel gÄr det veldig bra, men hvis du er bekymret bÞr du kontakte lege(vakten).

Herr SÞnn ramlet forÞvrig i bassenget i dag. Det gikk veldig bra, men jeg har hatt superdÄrlig samvittighet. Dette har resultert i store mengder sjokolade, mye tid pÄ IPad og dyrt besÞk i leketÞysforretning :P

Han annonserte i etterkant at han hadde svĂžmt og at Pappa hadde hentet ham :D

Skrevet

Ramlet ned fra stolen? Det er alt? Jeg skjÞnner at du fikk deg en stÞkk, men han landet da pÄ rumpa. Med bleie pÄ? Ingen fare skjedd, ikke noe Ä fÞlge med pÄ.

Skrevet

Det gÄr som regel bra. Og det blir garantert ikke siste gang barnet slÄr seg. Du har mye i vente. Slapp av!

Anonymous poster hash: 91df6...f74

Skrevet

Herregud sÄ hysterisk, stakkars liten, barn tÄler og slÄ seg

Anonymous poster hash: 4e812...8a9
Skrevet

Tusen takk for svar alle dere snille damer🙏Ja, kanskje jeg er hysterisk, men han kunne lett hatt brukket noe eller annet.Jeg ble redd!!Han fĂ„r seg noen dasker nĂ„ og da, men nĂ„r de faller fra hĂžyder blir jeg bekymret!Han sover nĂ„, ikke vĂŠrt noe galt som jeg kan se...han gĂ„r pĂ„ beina og smilte og lo👍

Skrevet

Det er jo ikke hĂžyt Ă„ dette ned fra en stol 😂😂

Skrevet

Hþyt nok synes jeg....😳

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...