Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Har mensen nå, blør alltid mye, men dette her er ikke normalt vel? Blør store klumper, både hudfarget og svarte. Har også ekstremt vondt og litt feber Går på p-piller og tar graviditetstest hver mnd (livredd for å bli gravid) og den er negativ, så det er ikke spontanabort heller. Hva i alle dager er dette? Noen som har opplevd det samme før? Anonymous poster hash: d948a...362
Himmel og hav Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Svarte klumper kan vel være levret blod, det har jeg alltid når jeg har mensen, men de hudfargede høres merkelig ut. Kanskje du har en infeksjon eller noe? Jeg ville ringt legen, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Blør også alltid svarte klumper Anonymous poster hash: 74772...67c
Gjest Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Koagler kan være normalt ved riklig blødning, men hudfargede? Der er jeg skeptisk. Hadde oppsøkt lege.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Jeg har opplevd hudfargede klumper, og antok da at det var abort Anonymous poster hash: f365e...9ae
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Det er levret blod (svarte), og mest sannsynlig vanncyster (hudfargede). Alltid greit å ta en sjekk hos legen når det gjelder cystene Anonymous poster hash: 6a52e...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå