Lurifaxa Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Jeg er så i tvil på hva jeg skal velge! Vi venter barn nummer to i november og da er elstemann 23 månder. Vi skal kjøpe søskenvognen til bugaboo donkey og tenkte at elstemann skulle bruke voksiposen sin i denne. Men etter å ha prøvd denne posen i vognen, ble den veldig lang og klumpete. Vurderer da å kjøpe en vinterpose som er laget til denne vognen, men den koster 1700 kr. Litt mye når han allerede har en god og varm pose. Og kommer han til å ha mye bruk for den? Når jeg tenker meg om, kommer vel guttungen til å ha på seg uteklær når vi drar ut, slik at han kan gå endel selv også. Han kommer ikke til å være i barnehagen. Tror ikke han kommer til å sove så mye i vognen heller. Dumt å betale 1700 kr for en pose som ikke blir brukt så mye.. Hvordan gjorde du det om vinteren? Brukte du vinterpose mye?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Ville brukt den dere allerede har. Anonymous poster hash: 17e1a...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå