Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Den dagen vi gifter oss håper jeg vi kan gjøre det på tinghuset. Med våre aller nærmeste og heller lage en fest senere. Ingen av oss er glad i oppmerksomhet. Håper vi unngår kleine taler, utdrikningslag osv. Svigerfar er glad i å lage power Point presentasjoner.. Vil ha en enkel og fin kjole Anonymous poster hash: 06bd4...cdb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 I en koselig, sydlig by. Helt alene. Anonymous poster hash: 02b76...557
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Den dagen vi gifter oss håper jeg vi kan gjøre det på tinghuset. Med våre aller nærmeste og heller lage en fest senere. Ingen av oss er glad i oppmerksomhet. Håper vi unngår kleine taler, utdrikningslag osv. Svigerfar er glad i å lage power Point presentasjoner.. Vil ha en enkel og fin kjole Anonymous poster hash: 06bd4...cdb Det ville vi også utenom festen i ettertid og det ble en super dag Hadde 10 års bryllupsdag nå i sommer Anonymous poster hash: 8a8dd...6be
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 håper at vi klarer å få med oss foreldrene & søsknene våre til thailand eller ett annet tropisk sted, sån at vi kan gifte oss på en strand eller i en flott tropisk hage med de vi bryr oss aller mest om rundt oss, for så å spise masse god mat vil ha en enkel kjole, aller helst vil jeg se den & tenke "wow! den kjolen MÅ jeg ha!" trenger ikke være en hvit typisk brudekjole heller.. Anonymous poster hash: 6eebb...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå