Gå til innhold

39+1, ringe føden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blod på papiret. Ikke mye, tok på truseinnlegg etterpå og kun spor av blod der. Ikke en dråpe liksom... Må det sjekkes eller kan jeg vente til det skjer noe annet? Tredje barnet, men aldri blødd, derfor jeg spørr...

 

Anonymous poster hash: 0c882...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som tegningsblødning. Hvis du blør mye mer ville jeg sjekket

 

Anonymous poster hash: 915d5...572

Skrevet

Min andre fødsel begynte sånn i uke 38+3. Riene kom for fullt to dager etterpå. Er vel noe i gjære! Lykke til :D

 

Anonymous poster hash: 17aab...cff

Skrevet

Høres ut som tegningsblødning. Hvis du blør mye mer ville jeg sjekket

 

Anonymous poster hash: 915d5...572

Signerer. Men hvis du er bekymret ville jeg bare ha ringt, det er så mye bedre enn å gå rundt å uroe seg!

 

Anonymous poster hash: 455be...b8c

Skrevet

Ok, da avventer jeg :) første startet med rier, rett på. Andre med vannavgang, så rier etter er par timer. Aldri blodspor. Så tre ulike startskudd på tre fødsler visst ;)

 

Anonymous poster hash: 0c882...414

Skrevet

Selvsagt...

Kan du utdype? Kan det være noe "skummelt"?

 

 

Anonymous poster hash: 0c882...414

Skrevet

sån startet min fødsel nr 3. litt blod og slim - riene startet 1-2 dager etter det :)



Anonymous poster hash: 53b2a...143
Skrevet

Ok, da avventer jeg :) første startet med rier, rett på. Andre med vannavgang, så rier etter er par timer. Aldri blodspor. Så tre ulike startskudd på tre fødsler visst ;)Anonymous poster hash: 0c882...414

greit med litt variasjon, da :)

 

Anonymous poster hash: 915d5...572

Skrevet

 

Ok, da avventer jeg :) første startet med rier, rett på. Andre med vannavgang, så rier etter er par timer. Aldri blodspor. Så tre ulike startskudd på tre fødsler visst ;)Anonymous poster hash: 0c882...414

greit med litt variasjon, da :)

 

Anonymous poster hash: 915d5...572

Hehe, ja! Var sikker på at jeg kom til å skjønne det hvis fødselen starter snart, men blir jo bare mer usikker pga ulike fødsler :)

 

Anonymous poster hash: 0c882...414

Skrevet

Jeg fikk blod på papiret 2 uker før fødsel ene gangen og 1 dag før fødsel andre gang😊

 

Anonymous poster hash: cd22d...1d5

Skrevet

min andre fødsel startet m litt blod og slim, et døgn etter var jeg i gang :)

blør du mer ringer du :)

lykke til :)



Anonymous poster hash: 393d0...92b
Skrevet

Blødninger er vel en av de tingene de lister opp som grunner til "når du skal kontakte føden", sammen med rier,vannavgang etc.

Skader jo ikke å ringe å høre, så får du sjekket hva rutinene er rundt dette uansett ?

 

Anonymous poster hash: e41e2...b93

Skrevet

Tok du en tlf til føden? :)

 

Anonymous poster hash: e41e2...b93

Skrevet

Tok du en tlf til føden? :)

 

Anonymous poster hash: e41e2...b93

Nei. Linken hun siste la ved tilhører mitt fødested, og jeg er jo tross alt fødeklar så det er nok helt normalt. Mye liv og røre i magen :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 0c882...414

Skrevet

Blod hos meg og en uke før fødsel. Når jeg ble undersøkt på overtidakontroll hadde jeg 2 cm åpning, noe som mest sannsynlig hadde ført til litt ekstra slim og blod.

 

Anonymous poster hash: d11f6...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...