Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 legger på dere på rumpe/lår og på puppene... Meg derimot; alt legger seg på hofter og mage Jeg må også trene hver dag for å føle at kroppen holder seg passelig stram nok, om ikke føles det ut som alt bare henger og dingler... Anonymous poster hash: 7b6d7...986
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Pfft, ikke noe å misunne.. Jeg hater rumpa og lårene mine. På meg vises kragebein og hoftebein tydlig, men rumpa og lårene er store, utrente og kvapsete. Klare ikke å få de fine. Kan ha magemuskler som vises, men rumpe og lår er like utrente:/ Anonymous poster hash: 8eb7d...012
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Legger på meg fra knærne og oppover, ser veldig rart ut før puppene endelig vokser😏 Nå har jeg kløft og former, men føler meg ikke så sexy fordi jeg er ganske utrent. Ære være deg som trener å holder deg i form💐 Anonymous poster hash: 71f43...b68
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Jeg legger på meg på pupper, rompe og lår. Og er veldig glad for det. For jeg er nå 10 kg overvektig, og har fortsatt en smal midje. Går jeg kledd rett, så fremhever jeg min smale midje, så ser jeg ikke så stor ut. Jeg har og sprettrompe, så det gjør heller ikke noe med ettersittende over rompen, for da fremhever jeg bare den fine rompa og. Har mye og si hvordan man kler seg. Men har en venninne som er like høy som meg, og 10 kg overvektig. Alt legger seg på magen hennes, og hun har tynne ben. Og det ser jo ikke like bra ut. Så jeg er veldig glad for at jeg legger på meg på denne måten. Anonymous poster hash: 8a39b...ae7
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Samme her. Alt ligger seg på magen. Mye finere å legge på seg på rumpen og lårene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå