Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Har dere noen rå mageøvelser det mulig å trene på treningsstudio. Tenker på noe som brenner skikkelig og som man må jobbe for å gjennomføre. Gjerne inkludert bruk av vekter eller andre matrialer. Takk for svar Anonymous poster hash: 59bf6...329
Oktoberrose Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 sit-ups på ball kettlebells har noen mageøvelser som tar godt (husker ikke hva de heter, er med på timer en gang i uka) Helkroppsøvelser som markløft, knebøy og benkpress tar også på mage (kjerne) Kabel-øvelser (må lære meg navn på øvelsene merker jeg) planke-varianter Nå er ikke jeg en fitness-dame da, men trener en del for det. Har nylig begynt på kettlebells, og må si jeg fikk litt trua på det, kjenner det godt også i magemusklene, og må virkelig jobbe for å klare alle repitisjonene. Utover det så har jeg nok mest trua på helkroppsøvelsene... fett på magen går på mat, ikke trening så mye ...desverre..I know..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 TRX! Anonymous poster hash: 54716...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå