Gå til innhold

Kjedebrev via facebook. Misliker det så!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk i flere måneder nå, vært sykmeldt i nesten like mange måneder. Snart ferdig med utredning og forhåpentligvis et svar og en diagnose jeg kan leve med.

Mine symptomer som det hele startet med er i bedring, men kroppen har tydeligvis kjørt seg så og si tom. Jeg har liten kapasitet og mange bekymringer.

I går fikk jeg et annet problem som krevde øyeblikkelig hjelp-time hos lege og videre henvisning til spesialisthelsetjenesten.

Enda en bekymring.

Så våkna jeg nå i natt, fikk ikke sove og gløtta på tlf. Der lå en kjedebrevmelding om engler og store ting som skal oppfylles innen kort tid dersom jeg videresender til X antall personer innen X antall minutter.

Tror nok meldinga var godt ment, da denne personen delvis vet om mine problem. Jeg videresender aldri, av prinsipp, slike meldinger. Men det gjorde noe med meg å få den meldinga. Jeg vil jo at store ting skal skje meg snart. Jeg vil ha bekreftelse på at jeg ikke er alvorlig syk. En undersøkelse som sier noe om noe av mine symptomer skal jeg gjennom innen kort tid. Den andre bør også undersøkes innen relativt kort tid.

Jeg vil ikke påføre det styret med kjedebrev til mine venner. Jeg tror ikke på det, men i min sårbare situasjon ble det faktisk en belastning. Så tenk deg om før du videresender slike brev!

Anonymous poster hash: 9baf6...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre at du sliter slik. Håper du snart får gode meldinger.

Nei jeg tror ikke fork tenker seg om når de poser eller sender videre ting på facebook. Jeg liker over hode ikke å få slike kjedemeldinger. Skulle ønske enkelte kunne tenke seg mer om.

Både med det ene og det andre de poster.

Anonymous poster hash: 9d8a9...b3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...