Gå til innhold

Redd for å forbli singel, blir mer og mer deppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann folkens! blomst_opp.gif

Jeg er en ung, glad og god gutt på 18 år, men jeg sliter VELDIG med såkalt "sosial angst / fobi".

Jeg sliter med å ta kontakt med folk til vanlig, da SPESIELT jenter icon_sad.gif.

Jeg har nå fylt 18 år og jeg har ikke hatt noe som helst kontakt med jenter (utenom et par venninner som har kjæreste) og det er noe som jeg VIRKELIG ønsker å få til, men jeg klarer det IKKE :/.

Jeg skal være med på en russebuss / bil til neste år, så jeg håper at det ordner seg da, men jeg vil heller ikke leve et liv hvor jeg må ha promille for å snakke med jenter.

Jeg føler meg SÅ UTROLIG ensom (Ikke ment som syting), jeg ser at flere og flere venner får seg kjærester osv og det er VELDIG sårt for min del (ikke misforstå, jeg ønsker dem ALT godt).

Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med jenter på? Jeg får av og til høre at jeg er en attraktiv ung og god gutt, men som sagt så sliter jeg VELDIG med selvtillit / selvbilde. Kan noen VÆRESÅSNILL å hjelpe meg? Jeg blir mer og mer deprimert av dette. Jeg setter så UTROLIG STOR pris på seriøse svar! hjerte.gif

Jeg takker og bukker for seriøse svar! hjerte.gif  biggrin.png 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 18 år og har hele livet forran deg! Ikke stress! Jobb med å bli bedre fra din sosiale angst: utfordre deg selv, søk hjelp, få det bra i ditt eget selskap og i ditt eget liv!

Alt blir ikke bedre bare fordi du får deg en kjæreste! Bli glad i deg selv først! Så står du tryggere i forhold til andre! Skjønner at du savner en som er din! Men hjelp deg selv først! Så kan du lettere elske og bli elsket av andre!

Masse lykke til!

Anonymous poster hash: 47f78...1c1

Skrevet

Høres litt ut som meg da jeg var 18. Alt jeg ønsket var å finne kjærlighet. Nå er jeg over 30 og er gift og har barn.

Skjønner at du savner kjæreste og ønsker det nå. Men som en klok sjel sa, å finne akkurat den rette i en verden full av "feile", kan ta tid. En dag møter du noen som er spesiell, som du kan være deg selv med. Brikkene vil falle på plass. Men foreløpig er det ikke noe å bekymre seg over. Du har massevis av tid. Bruk den til å lære å kjenne deg selv og bli trygg på deg selv ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: dd630...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...