Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Er de verdt pengene? Anonymous poster hash: 24738...bd7
smurfis Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Nei, men min på 8 år ønsker seg veldig så jeg følger denne jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Mine jenter på 7 og 8 har. Jeg synes de er skrekkelig dyre, men jentene ønsket seg veldig slike. De sparte penger selv og har selv vært i en American Girl butikk og tatt seg ut hver sin. det var stas å velge ut en som liknet dem selv - velge alt fra hårfarge, hårstil, hudfarge, om man skal ha fregner eller ikke osv. Dukkene er veldig fine. Om de er verdt pengene vet jeg egentlig ikke..... Men klær og utstyr man får kjøpt til er etter min mening av veldig bra kvalitet. Håret på dykkerne er også av veldig god kvalitet og blir ikke ødelagt slik det har blitt på andre dukker vi har hatt. Men igjen....de er veldig dyre da...... Anonymous poster hash: 02987...516
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Datteren min fikk av sin far for 5 år siden. Hun har lekt masse med den fram til ifjor. Kvaliteten er mye bedre enn på feks Disney dukker, eller andre fra lekebutikken. Men med tilbehør osv er det fryktelig dyrt. Barnet bør være opptatt av dukker, kunne ta vare på den og virkelig ønske seg. (Min andre "ruske-Sara på 5 får ikke en slik da hun ikke tar vare på lekene sine og heller kan få 5 billigere varianter) Anonymous poster hash: 8f0fe...062
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk for svar. Den koster $115.00 pluss div. på den amerikanske websiten. Den virker veldig solid laget, god kvalitet på alt, etc.. Anonymous poster hash: 2d63f...597
PeppaPig Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Datteren min fikk en til bursdagen sin. Det er veldig god kvalitet på dukken, bedre enn de andre hun har. Tilbehøret er veldig dyrt så vi har kjøpt "knock-off" tilbehøret som andre steder selger, samt kjøpt noe fra eBay. Om det er verdt pengene? Tja, jeg syns det har vært det. Datteren min har lekt veldig mye med dukken, mer enn det hun har med de andre dukkene hun har. Hun liker at det er en historie med dukken (Hun har Grace Thomas som drar til Paris og baker kaker..) og hun har lest boka hvertfall 5 ganger. Hun tar såpass godt vare på dukken at det ser ut som dette er en av de som kommer til å gå i arv i mange år. Hun liker den såpass godt at hun har begynt å spare til enda en dukke.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Nei. Mine på 8 og 10 sluttet å leke med dukker for lenge siden og har aldri nevnt noe om denne dukken. Jeg har ikke hørt om den før. Anonymous poster hash: 98974...3b2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 jeg har hatt lyst på ei til min datter... men er veldig usikker nå, da hun er nettopp fylt seks år, og leker ikke så mye med dukker lenger. Går mest i pet shop.. så regner ikke med det blir dukke på ho Anonymous poster hash: 7e4f7...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå