Gå til innhold

Hvordan uttaler du Sandrine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Andrine eller med stum e?

 

Anonymous poster hash: ed5f6...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sændrain!

 

Anonymous poster hash: aa44c...80a

Skrevet

Sier Andrine, man kan vel ikke si Andrin?



Anonymous poster hash: ef056...f59
Skrevet

Kjenner bare franske bærere av dette navnet, så jeg bruker stum e

 

Anonymous poster hash: 89235...b6e

Skrevet

Sandrin

 

Anonymous poster hash: 7a36b...bc9

Skrevet

Sandriine

 

Anonymous poster hash: 2b0dc...c57

Skrevet

Som Andrine, men jeg har ikke møtt noen som heter Sandrine da.

Skrevet

Om personen er norsk: Sandriine

Om personen er engelsk: Sændrin

Om personen er fransk: Sandrinn

Skrevet

San-driinee

 

Anonymous poster hash: 3e2e7...534

Skrevet

Stum e men det er nok for jeg kjenner ei franks dame som heter det og hennes navn utales med stum e.

 

Anonymous poster hash: c2fb4...951

Skrevet

Err Fransk selvfølgelig

 

Anonymous poster hash: c2fb4...951

Skrevet

Det har jeg faktisk aldri gjort.

 

Anonymous poster hash: e8cfc...27b

Skrevet

Sandriiiiine

 

Anonymous poster hash: 20521...376

Skrevet

Kjenner en jente som heter det. Hun er helnorsk og uttaler alle bokstavene, så jeg er vant med at det er Andrine med en S foran.

Skrevet

San-driinee

 

Anonymous poster hash: 3e2e7...534

Sånn ville jeg og sagt det.

 

Anonymous poster hash: 3fe9a...ff4

Skrevet

Som Andrine

 

Anonymous poster hash: 823ed...af9

Skrevet

Hun jeg kjenner som heter det er norsk, så for meg blir det Sandrine

 

Anonymous poster hash: 44ed7...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...