GÃ¥ til innhold

Jeg har blitt ei sur kjerring😟

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke være tålmodig og blid/glad. Om ungene ikke hører etter så blir jeg sur og sint. Har null tålmodighet og klarer ikke bruke humor for å snu en kinkig situasjon.

Vet ikke om det er fordi jeg er sliten og bare ønsker å være i fred eller om det har skjedd noe oppi hodet mitt... Var ikke sånn før.

Har en baby også som spiser halve natten.

Kan noen gi meg et råd på hvordan snu denne sirkelen?

Anonymous poster hash: d91cd...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det jo selv. Har baby. Det kan være hele årsaken

Anonymous poster hash: 64318...39f

Skrevet

Hvor gammel er babyen? På tide å avenne med nattmat? Eller la pappaen ta noen matinger? Eller at pappaen tar ungene en hel morgen\formiddag mens du sover ut?!

Søvn er alt! Uten søvn så  blir man sprø!!! man blir mannevond, dårlig, all tålmodighet renner vekk..

Anonymous poster hash: 59c66...980
Skrevet

Jeg reagerte slik på hormonspiral.. Har du det?

Anonymous poster hash: 75305...029

Skrevet

Det er helt naturlig å bli sånn når du er sliten!!! Du er ingen sur kjerring. Men du bør få noe avlastning og huske på å bruke tid til bare deg også. Sover du dårlig på natten i tillegg er det ikke rart lunta blir litt kort. Du skal se det blir bedre. Du kan jo f.eks si til barna dine: i dag er mamma litt sliten fordi jeg sover lite når jeg må mate babyen. Så akkurat nå orker jeg ikke like mye bråk som før. Kanskje de tar hensyn? Det er bedre for de å få en forklaring. Prøv innimellom å kos deg skikkelig med dem og gi oppmerksomhet 1-1. Det er en travel tid. Husk å ta vare på DEG også, da har barna det best.

Anonymous poster hash: e45a4...230

Skrevet

Klarer ikke være tålmodig og blid/glad. Om ungene ikke hører etter så blir jeg sur og sint. Har null tålmodighet og klarer ikke bruke humor for å snu en kinkig situasjon.

Vet ikke om det er fordi jeg er sliten og bare ønsker å være i fred eller om det har skjedd noe oppi hodet mitt... Var ikke sånn før.

Har en baby også som spiser halve natten.

Kan noen gi meg et råd på hvordan snu denne sirkelen?

Anonymous poster hash: d91cd...675

Jeg også ble en sur og hissig mamma/kone. Var redd jeg hadde blitt sånn, men nå som yngste på 3,5 sover bedre er jeg blitt mer som jeg var før. Han har hatt lange perioder hvor han sover og da er jeg DEN morsomme og tålmodige mamman, men setter likevel flere grenser fordi jeg har energi til å følge dem opp og er dessuten klarere i toppen.

Benytt enhver anledning til å sove, prøv å få til i samarbeid med mannen at dere får litt alenetid. Bare en time hjelper. Kommer jo litt an på hvor gammel baby er!

Anonymous poster hash: 7058e...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...