Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Har vert uten p-piller i 3 mnder nå. Utålmodig😡 Anonymous poster hash: 5c9c2...97b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 3 måneder er ingenting å bekymre seg for. Etter 6 måneder uten resultat var jeg hos lege og fikk tatt hormon/blodprøve. Alle verdier var normale. Tok ny test etter 6 nye måneder og alle prøver var igjen fremdeles normale. Det var først da jeg ble henvist til gynokolog med spesialkunnskap om fruktbarhetsvansker at han mistenkte pcos pga eggstokkene mine. Er nå igang med IVF. At det ikke klaffer for deg de første månedene trenger ikke bety noe i det hele tatt, men anbefaler deg å oppsøke lege etter 6-12 måneder avhengig av alder og evt. symptomer på pcos: fedme, kviser, hårvekst, annet. Anonymous poster hash: 0ecf5...70b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg prøver ikke å få barn. Jeg har 3 barn og slal ikke ha flere. Var til gyn i juni der fant han masse cyster på eggstokkene og jeg har hatt en del smerter. Er litt overvektig så vil prøve metformin for å gå ned i vekt. Vil begynde på p-pilla ijenn får å få ett normalt sexliv uten kondom!! Hi Anonymous poster hash: 5c9c2...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå