Gå til innhold

Tar ikke hensyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+2 og utmattet. Orker nesten ingenting. Får kynnere av ingenting. Men "barnefar" presser meg hele tiden til ting og krangler og stresser meg :( synes det er så trist. Jeg får ingen omsorg. Angrer på hele greia.

Anonymous poster hash: ff02f...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 35+2 og utmattet. Orker nesten ingenting. Får kynnere av ingenting. Men "barnefar" presser meg hele tiden til ting og krangler og stresser meg :( synes det er så trist. Jeg får ingen omsorg. Angrer på hele greia.

At du gidder? Jeg hadde gitt han et ultimatum!

Anonymous poster hash: bd90d...d2a

Skrevet

Er 35+2 og utmattet. Orker nesten ingenting. Får kynnere av ingenting. Men "barnefar" presser meg hele tiden til ting og krangler og stresser meg :( synes det er så trist. Jeg får ingen omsorg. Angrer på hele greia.Anonymous poster hash: ff02f...8c4

At du gidder? Jeg hadde gitt han et ultimatum! Anonymous poster hash: bd90d...d2a
Har forsøkt det tidligere, lover bedring. Men nei. Og hvor sitter jeg igjen uten ham? Med ingenting.. Har rota meg opp i noe dumt

Skrevet

Ring familievernkontoret og få timer før fødsel - så fort som mulig!

Virker som om det er flere alvorlige ting som er feil med forholdet ditt. Om du tror dette forholdet ikke har noen fremtid og at mannen er en dust, vurder om du bør flytte for deg selv før fødselen...

Stå opp for deg selv nå, du må det når du skal bli mamma. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7d7e0...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...