Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Her i heimen lukter det hjemmelagde burgerbrød som snart skal ut av ovnen. Har laget burgere av karbonadedeig + en god hvitløksdressing Min mann er straks hjem fra seinvakt Han blir nok veldig glad for kveldsmaten vi skal spise i kveld, har til og med avkjølt hver vår øl vi skal ha til maten 💑🍻🍔 Anonymous poster hash: 6ee0b...6a1
MarianeA Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Det høres veldig godt ut. Lenge siden jeg har bakt noe som helst, kanskje jeg skulle tatt meg en bakedag. Ble hamburgerbrødene gode? Lette og luftige? Har bakt burgerbrød selv en gang,og de ble tunge og kompakte og det fristet ikke til gjentakelse. Skulle gjerne hatt en god oppskrift
Tessa3 Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Jeg vil også ha oppskrift på gode, lette burgerbrød!😀
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 http://mattips.org/hjemmelaget-hamburgerbr%C3%B8d/ Burgerbrødene ble vellykket, luftig og lett. Har brukt denne oppskriften lenge å alltid vært fornøyd :-) Anonymous poster hash: 6ee0b...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå