Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei. Jej er en dame på de over 60, ja nærmere 66 for å være helt korrekt. Jej har nettop funnet meg en deilig sussebass i 40 årene. Nå skal jej altså sexe meg for første gang på et tiår. Jeg føler meg som en jomfrue igjen. Har kjøpt inn duftlys, sexete musikk og blomstrete brystholder. Har dere noen andre tips til hvordan å forføre? Anonymous poster hash: a86ca...c27
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Og du følte et småbarnsforum var rett sted å få råd? Anonymous poster hash: fb36b...6b2
Gjest Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Frii meg for drittunger på forumet her !!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Og du følte et småbarnsforum var rett sted å få råd? Anonymous poster hash: fb36b...6b2 For å være ærlig er det mer snakk om sex, utroskap og drittmenn her enn småbarn, så ja! Ganske passende. Anonymous poster hash: a86ca...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå