Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Vi har fått noen reaksjoner på hvem vi har reaksjoner på hvem vi inviterer.Noen mener man BARE skal invitere familie.Jeg mener man skal invitere de som vil være i barnets liv.Vi inviterer derfor også enkelte venner,Vi giftet oss også før vi fikk barn, og maner siden giftemålet på en måte var "starten" vil det være naturlig å invitere forloverne våre...Hvem inviterer dere? Anonymous poster hash: 084f8...bde
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Vi inviterte bare familie. Barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter/onkler og søskenbarn. Hvem andre velger å invitere bryr jeg meg fint lite om. Anonymous poster hash: c9f1d...444
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Reaksjoner?? Dere inviterer vel hvem dere vil? Vi har hatt nærmeste familie + dåpsbarnets faddere. Det er vel det vanligste, men ingen "regel" Anonymous poster hash: dac01...d1a
TPK Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Familie og våre to beste venner (med følge). De ble også spurt om å være fadder, men den ene takket nei pga hun er ikke kristen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Det er deres dåp, så dere inviterer de dere vil! Vi tok litt av.. Ville ikke utelukke noen.. Så vi inviterte Barnets tanter\onkler, grandtanter\onkler. besteforeldre, oldeforeldre, "Gammeltanter", Søskenbarn av meg og pappaen. (Barna har ingen søskenbarn, men de har tremenninger som kom) Vi var 50stk.. Burde sikkert tatt bryllup og konfirmasjonen når vi først var i gang.. Anonymous poster hash: 6d90f...0ff
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Inviterer kun nærmeste familie + faddere. Nærmeste familie er mor/far og deres søsken med partnere/barn + foreldre + evnt besteforeldre. Anonymous poster hash: 512b2...a68
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Vi inviterte kun familie Anonymous poster hash: 452f6...e35
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Vi inviterer bare de vi har kontakt med i hverdagen uavhengig om det er familie eller venner, derfor blir f.eks ikke min far invitert bare fordi han er bestefar. Har ikke kontakt med han, så da får heller en nær venninne som jeg snakker med hver dag den plassen. Anonymous poster hash: bdb93...abb
Gjest Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Vi har alltid inviter familie og venner som har stått oss nær.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Vi inviterte familie og våre gode venner med barn. Ble 40 stk. I vår vennekrets har vi som tradisjon å invitere hverandre i dåp. Syns det er veldig koselig Vi er like mye, om ikke mer, sammen med dem som med familien. Så det ble våre foreldre, søsken, bestforeldre, tanter og onkler og fem vennpar med barn Anonymous poster hash: b0632...ce9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Vi hadde nærmeste familie, men vi har lite familie, så et par venner har vært faddere til våre barn. Med dåosbarnets foreldre, søsken, besteforeldre, oldeforeldre og en onkel, samt et par av våre venner var vi vel drøyt 15 stykker. Anonymous poster hash: 5ecb1...9bd
MarianeA Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Faddere og besteforeldre og eventuelle oldeforeldre, og søsken. Evig nok med gjester.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Utvidet familie, altså inkludert våre søskenbarn med familie og barn, og venner. Forloverne våre ble også invitert, men ikke i egenskap av at de var forloverne våre, men fordi de faller inn under de to andre kategoriene. Anonymous poster hash: 0256f...dd6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Nærmeste familie + faddere. Vi brukte venner som faddere. Andre venner ble invitert på restelag dagen etter. Anonymous poster hash: 202a7...995
Optatium Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Hadde navnefest, men inviterte hele familien. Barnets besteforeldre, tanter/onkler, Grandtanter og grandonkler, samt våre søskenbarn. Ble 35 stk, er ikke så stor familie. Inviterte ikke venner.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Inviterte venner og familie. Men neste gang blir det kun faddere og nærmeste familie. Ble litt for mye styr. Men jeg er litt vant til at man har storselskap i min familie, så derfor ble det slik første gang. Anonymous poster hash: 703bb...29b
It's all about me Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Inviterte ingen. Hadde åpent hus, spredde budskapet og alle som ville være med fikk feire barnet. Hadde heller ingen bordplassering. Alle fikk sitte der de ville, mingle og prate med de de ville. Helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Nærmeste familie til barnet, dvs barnets besteforeldre, tanter, onkler og søskenbanrn. Anonymous poster hash: 68c31...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå