Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Noen som har erfaringer? Positivt? negativt? Anonymous poster hash: 908f3...0b9
Fullrulle86 Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Det er et krav om det etter tek10. Ellers gir det et veldig godt inneklima og god luft. Det bytter jo ut lufta jevnlig. Til tider kan lufta føles tørr, så vi skrur ned til minimum om vinteren da barna sliter med eksem!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Man unngår også sovelukt på soverommene Anonymous poster hash: 96545...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå