Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Er dette noe nytt? Ser flere skriver uten mellomrom ved bruk av komma :s Må innrømme at jeg syns det ser helt idiotisk ut.. Anonymous poster hash: 9cc73...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Er vel like nytt som smarttelefonen.. Min lager mellomrom etter punktum, men ikke etter komma. Så det blir noen ganger glemt i farta. Ser dumt ut. Helt enig . Anonymous poster hash: f9651...410
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Nei, det skal være mellomrom etter bruk av komma. Det er overhode ikke noen nye regler her. Dersom noen hopper over mellomrommet er det nok heller et utslag av tastefeil, latskal eller mangel på kunnskap/vilje til å skrive korrekt. Anonymous poster hash: a7082...078
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Nei, det skal være mellomrom etter bruk av komma. Det er overhode ikke noen nye regler her. Dersom noen hopper over mellomrommet er det nok heller et utslag av tastefeil, latskal eller mangel på kunnskap/vilje til å skrive korrekt. Anonymous poster hash: a7082...078 Litt funny at du fikk skrivefeil da! 😂 Anonymous poster hash: ed98b...1ef
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Mellomrom ETTET komma, men ikke foran. Ingen endring i reglene.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Nei, det skal være mellomrom etter bruk av komma. Det er overhode ikke noen nye regler her. Dersom noen hopper over mellomrommet er det nok heller et utslag av tastefeil, latskal eller mangel på kunnskap/vilje til å skrive korrekt. Anonymous poster hash: a7082...078 Litt funny at du fikk skrivefeil da! Anonymous poster hash: ed98b...1ef Tastefeil Anonymous poster hash: a7082...078
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Mellomrom ETTET komma, men ikke foran. Ingen endring i reglene. Pokker! Lurte seg inn en skrivefeil hos meg også, ser jeg. Argh!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Klar over at man skal ha mellomrom etter komma, er bare det at jeg har lagt merke til flere som skriver uten noe som helst mellomrom. Skjønner at man kan ha en feil her og der, men dette er personen som skriver uten mellomrom i hele innlegg.. Eks med hu med stesønnen som var lei seg og ville bo hos far, der dropper både hi og flere som svarer mellomrom.. Anonymous poster hash: 9cc73...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Nei, det skal være mellomrom etter bruk av komma. Det er overhode ikke noen nye regler her. Dersom noen hopper over mellomrommet er det nok heller et utslag av tastefeil, latskal eller mangel på kunnskap/vilje til å skrive korrekt. Anonymous poster hash: a7082...078 Litt funny at du fikk skrivefeil da! 😂 Anonymous poster hash: ed98b...1ef Litt funny at du ikke skjønner forskjell på skrivefeil og tastefeil 😂 Anonymous poster hash: 60f13...6f3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Mellomrom ETTET komma, men ikke foran. Ingen endring i reglene.Pokker! Lurte seg inn en skrivefeil hos meg også, ser jeg. Argh! Du veit at du kan redigere innlegget ditt i 30 minutter eller noe sånt, etter at du har postet? Anonymous poster hash: 5652c...a4e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Mellomrom ETTET komma, men ikke foran. Ingen endring i reglene.Pokker! Lurte seg inn en skrivefeil hos meg også, ser jeg. Argh!Du veit at du kan redigere innlegget ditt i 30 minutter eller noe sånt, etter at du har postet? Anonymous poster hash: 5652c...a4e Jo da, men jeg står for de feilene jeg gjør, jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Nei, det skal være mellomrom etter bruk av komma. Det er overhode ikke noen nye regler her. Dersom noen hopper over mellomrommet er det nok heller et utslag av tastefeil, latskal eller mangel på kunnskap/vilje til å skrive korrekt.Anonymous poster hash: a7082...078 Litt funny at du fikk skrivefeil da! Anonymous poster hash: ed98b...1ef Litt funny at du ikke skjønner forskjell på skrivefeil og tastefeil Anonymous poster hash: 60f13...6f3 Morsomt at du ikke forstår forskjell på norsk og engelsk Anonymous poster hash: 35399...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå