Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg er alenemamma og må følge opp der, klarer det såvidt, men ikke mye annet. Dagen i dag starta med at jeg sto opp av senga hørte et plask..blod på gulvet..prøvde å skynde meg på do, sklei i mitt eget blod og beit meg i leppa da jeg traff gulvet. Hurra!! Gladmandag tenkte jeg mens jeg sto og skura gulvet og ungen masa etter frokost.. Da gulvet var ferdig vasket hadde jeg blødd igjennom igjen! Ungen hadde ennå ikke fått mat. Fikk skifta bind og ob og laget enkel frokost til ungen som nå var grusomt lei av å vente. Heiv i meg to paralgin og skiftet bind og ob igjen, hadde akkurat ikke blødd gjennom og det var jo en bragd i seg selv, så jeg var i godt humør da jeg leverte ungen i barnehagen. Et stykk blid unge løper inn på avdelingen og roper så høyt hun kan "Mamma har så mye blod i magen at det ut på gulvet". Hei hopp, takk for det, ha en fin dag ungen min! Løper hjem, kaster opp av smertene og skifter buksa som er full av blod og sukker stille for meg selv. Det blir så satans mye klesvask av det her. Jeg hater å vaske klær!! Prøver å få i meg mat, men kaster opp. Får legge meg på sofaen tenker jeg mens jeg reiser meg fra badegulvet..lettere sagt enn gjort, for jeg svimer selvfølgelig av! Våkner med en blå albue og litt dårlig syn, så jeg går selvfølgelig på dørkarmen. Ler litt av meg selv, eller, gråter og ler om hverandre. Ser meg i speilet og skvetter litt, mørke ringer under øynene, bustete hår, likblek hud.. Kunne vært spøkelse i Supernatural eller en annen b-serie. Kjæresten skal komme på besøk i kveld..faen.. Jaja, blir han ikke skremt av dette må jeg nesten be han gifte seg med meg, tenker jeg! Kommer meg ut i sofaen, skal til å sette meg ned da jeg kjenner at blodet renner nedover lårene i den nyvaskede pysjbuksa. Fantastisk, enda mer klesvask! Får endelig lagt meg ned, men i paralgin rusen glemmer jeg å sette på vekkerklokke og våkner to timer senere i en blodpøl.. Har heldigvis skinnsofa, men det er like forbanna kjipt å vaske blod. Får henta ungen i barnehagen uten å blø på noen, dagen kjennes plutselig bra ut likevel. Middag?! Det ble Grandiosa, næringsrikt og fint for en liten barnekropp det vel?! Nå er ungen i seng og jeg sitter i sofaen igjen..med tisseunderlag, for nå gidder jeg ikke vaske mer! Bare 9 dager igjen.. Måtte bare dele dagen min med dere, litt komitragedie på en mandag er alltid hyggelig Humøret mitt er det i hvertfall ingenting galt med Venter på innkalling til sykehuset, skal endelig få hjelp, og det innen tre mnd. Må si jeg gleder meg til en hverdag uten dette her og at jeg sender en ekstra tanke til alle de som er alvorlig og/eller kronisk syke! Dere er tøffe mennesker Anonymous poster hash: e554b...5ec
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 God klem til deg! Og sånn ellers kan jeg virkelig anbefale hormonspiral. Jeg hadde det som deg før, men etter spiralen fikk jeg en helt annen hverdag. Jeg trenger ikke engang truseinnlegg nå fordi jeg blør så lite (ja, det er sant!). Anonymous poster hash: 281f5...b06
Gjest Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Her hadde jeg sjekket ut Fritt Sykehusvalg. Ikke 3 mndr med det greiene der. God bedring og ta en sjokolade
TPK Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Uff, dette høres virkelig kjipt ut. Jeg trodde jeg hadde det ille, men det er jo ingenting i forhold! Håper du får hjelp snart!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Huff, for en drittdag du har hatt😠😡😥 Kjøp deg noe godt og kos deg med i kveld sammen med kjæresten ☺😊 Anonymous poster hash: e8ae2...5f6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Cyklokapron <3 Anonymous poster hash: 1260d...0aa
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Hvis du virkelig blør så jævlig, så bør du da virkelig få behandling mye fortere! Stakkars menneske! Anonymous poster hash: 2cc81...549
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Jeg er alenemamma og må følge opp der, klarer det såvidt, men ikke mye annet. Dagen i dag starta med at jeg sto opp av senga hørte et plask..blod på gulvet..prøvde å skynde meg på do, sklei i mitt eget blod og beit meg i leppa da jeg traff gulvet. Hurra!! Gladmandag tenkte jeg mens jeg sto og skura gulvet og ungen masa etter frokost.. Da gulvet var ferdig vasket hadde jeg blødd igjennom igjen! Ungen hadde ennå ikke fått mat. Fikk skifta bind og ob og laget enkel frokost til ungen som nå var grusomt lei av å vente. Heiv i meg to paralgin og skiftet bind og ob igjen, hadde akkurat ikke blødd gjennom og det var jo en bragd i seg selv, så jeg var i godt humør da jeg leverte ungen i barnehagen. Et stykk blid unge løper inn på avdelingen og roper så høyt hun kan "Mamma har så mye blod i magen at det ut på gulvet". Hei hopp, takk for det, ha en fin dag ungen min! Løper hjem, kaster opp av smertene og skifter buksa som er full av blod og sukker stille for meg selv. Det blir så satans mye klesvask av det her. Jeg hater å vaske klær!! Prøver å få i meg mat, men kaster opp. Får legge meg på sofaen tenker jeg mens jeg reiser meg fra badegulvet..lettere sagt enn gjort, for jeg svimer selvfølgelig av! Våkner med en blå albue og litt dårlig syn, så jeg går selvfølgelig på dørkarmen. Ler litt av meg selv, eller, gråter og ler om hverandre. Ser meg i speilet og skvetter litt, mørke ringer under øynene, bustete hår, likblek hud.. Kunne vært spøkelse i Supernatural eller en annen b-serie. Kjæresten skal komme på besøk i kveld..faen.. Jaja, blir han ikke skremt av dette må jeg nesten be han gifte seg med meg, tenker jeg! Kommer meg ut i sofaen, skal til å sette meg ned da jeg kjenner at blodet renner nedover lårene i den nyvaskede pysjbuksa. Fantastisk, enda mer klesvask! Får endelig lagt meg ned, men i paralgin rusen glemmer jeg å sette på vekkerklokke og våkner to timer senere i en blodpøl.. Har heldigvis skinnsofa, men det er like forbanna kjipt å vaske blod. Får henta ungen i barnehagen uten å blø på noen, dagen kjennes plutselig bra ut likevel. Middag?! Det ble Grandiosa, næringsrikt og fint for en liten barnekropp det vel?! Nå er ungen i seng og jeg sitter i sofaen igjen..med tisseunderlag, for nå gidder jeg ikke vaske mer! Bare 9 dager igjen.. Måtte bare dele dagen min med dere, litt komitragedie på en mandag er alltid hyggelig Humøret mitt er det i hvertfall ingenting galt med Venter på innkalling til sykehuset, skal endelig få hjelp, og det innen tre mnd. Må si jeg gleder meg til en hverdag uten dette her og at jeg sender en ekstra tanke til alle de som er alvorlig og/eller kronisk syke! Dere er tøffe mennesker Anonymous poster hash: e554b...5ec Heisann! Jeg har endometriose og sliter mye med dette. Løsningen for meg ble p-sprøyter 1 gang per måned og etter en liten stund så førte dette til at jeg ikke har mensen lenger. Kan anbefales! Anonymous poster hash: b937f...295
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Huff, å jeg som trodde jeg hadde det ille nå ble jeg plutselig i toppform i forhold til hvordan du har det. Masse god bedring, håper du får den hjelpen du trenger. Klem til deg! Anonymous poster hash: 5898f...dbe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk for svar alle sammen Jeg får ikke hjelp raskere da jeg aldri har trengt blodoverføring og jeg holder jernnivåene i sjakk ved å gå på tilskudd hele tiden. Hormonspiral og slikt er prøvd, jeg venter nå på hysterektomi Går på p piller nå og utsetter menstruasjonen så lenge jeg kan med de, men etter 2-3 brett kommer blødningene uten at jeg får stoppet de i det hele tatt, har også begynt å slite med store mellomblødninger de siste årene. Men jeg tar det med godt mot, for nå er det snart over!! Hi Anonymous poster hash: e554b...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå