Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei, var hos hun å satt inn spiral. Tok da samtidig celleprøve. Fikk sms i dag at celleprøven var normal, men at jeg hadde positiv virustest og ville bli innkalt igjen innen 12 mnd. Får ikke ringt de så lure på om noen av dere vet hva det er? Googlet litt så er det hvp virus? Sjanse for kreft?😖 Anonymous poster hash: 773ce...f13
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Eg fikk beskjed om det samme. Men så lenge celleprøvene var bra, var det ikke noe å bekymre seg for. Men de kaller en inn litt oftere for å følge med om det blir forandringer, så lenge en har aktivt virus. Skulle det bli celleforandringer, noe det kan bli, men mest sannsynlig ikke, så oppdager de det jo da tidlig og får gjort noe med det. Eg skal inn igjen etter 6 mndr. Ett sånt virus kan ligge latent i kroppen lenge før det bryter ut. Og det kan være aktivt en stund, og så forsvinne igjen uten at det betyr noe. Det kommer jo av at man en eller annen gang har hatt ubeskyttet sex, med en som var bærer av viruset. Og det kan være mamge mange år siden. Er jo først nå i det siste de har begynt å sjekke etter virus under gynekologisk undersøkelse. Legen min sa at opp til 70%av kvinner har det latent i kroppen, så det er veldig vanlig. Ble en rotete mld seint på natten.. Haha. Men eg sier som legen min sa, det er ingen grunn til bekymring. Celleprøvene er fine, og du blir kaldt inn til ny sjekk for å følge med på det. 😊 det er normal prosedyre. De hadde aldri latt deg vente 12 mnd om det var kreft.. 😉 Anonymous poster hash: 135c1...bfb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Tusen takk for bra svar😊😊😊 Anonymous poster hash: 773ce...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå