Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Må innrømme at alderen gjør at jeg tviler. Noen som ble mamma over 40 og vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 4684d...2e6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Har ikke blitt ennå, men er 40 (41 i januar) og gravid i 9 uke. Vi har 2 barn fra før av. Gleder meg til å bli ferdig m de 12 første ukene slik at vi kan dele nyheten med barna. Jeg skal ta duo-test om 14 dager og er litt nervøs for den. Håper at resultatet blir bra! Anonymous poster hash: aaa4a...7d7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Kjør på. Du blir ikke yngre. Du vil angre om du ikke gjør det. Anonymous poster hash: 21df7...126
shari_z Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Jeg har fått barn da jeg var 38 og 44, begge ganger tre måneder før jeg fylte år. Svangerskapene gikk helt fint, men fikk bekkenproblemer begge gangene. På grunn av alderen sist, ble jeg tilbudt morkakeprøve (istedenfor duotest og fostervannsprøve). Den tok jeg på Riksen, dyktige folk. Vet ikke om jeg ville gjort det igjen, jeg opplevde det som veldig vondt etterpå og tok fri fra jobb i en uke (jobber kun to dager så var fri de andre dagene). Samtidig synes jeg det var godt å ha svar, bare for å være forberedt. Vårt barn er kromosomfrisk. Største problemet for meg i svangerskapet var bekymringer for alt som kan gå galt, slappet aldri av i svangerskapet (har opplevd dødfødsel tidligere). Jeg ble også sjekket for sv.skapsdiabetes, noe jeg hadde. Det ble regulert med kosthold uten problemer. Jeg ble satt i gang 38+1 pga tidligere dødfødsel og svangerskapsdiabetes. Babyen vår fylte 1 år forrige uke og vi føler oss heldige og velsignet som har fått mulighet til å få et barn til når vi opp i alderen (mannen var 52 da hun ble født) og koser oss så mye. Anbefaler det! (Og jeg er nå sterilisert, turte ikke gjør dette en gang til!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå