Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg handler på en Eurospar butikk stort sett og mange ganger jeg dkal betale sitter det en dritsur tenåringsgutt i kassa. Sier ikke hei, smiler ikke, spør ikke om jeg skal ha pose, ikke om kvittering eller sier hadet. Han holder bare kjeft og ser sur ut. Han hater tydeligvis jobben sin. Nesten så jeg tar det personlig! Har fagbrev i butikkfag, men jobber med noe helt annet. Han hadde ikke bestått tror jeg, haha. Måtte bare skrive det ned. Følte meg uvelkommen idag omtrent. Anonymous poster hash: 442b8...241
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Haha, kjenner typen! Jeg overdriver alltid og er ekstra positiv og avvæpnende i møte med disse ansatte. "Hei!/hallo" med tydelig positiv tone "Ja,takk. Jeg vil gjerne ha en pose/kvittering" osv, sier det selv om de ikke spør. Ønsker dem en fin dag eller lignende Noen blir lange i maska men de fleste får i det minste en krysning i munnviken som jeg tolker som et forsiktig smil Anonymous poster hash: 98ce1...9bf
millemille Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Send en mail til kjeden eller daglig leder. Skriv at du ikke ønsker å handle der mer. En venninne gjorde dette og det hjalp faktisk
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Bør jeg da "henge" ut han som er så himla sur? Mange der er flink også da.. Men han ene ødelegger! Byrde ikke være i et serviceyrke han Anonymous poster hash: 442b8...241
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Si fra. Det gavner butikken OG den unge mannen, selv om han kanskje ikke ser det med en gang :-) Anonymous poster hash: 5d01d...4c0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 For alt vi vet, så kan det være han nettopp har blitt dumpa, mista onkelen sin eller er i ferd med å bli syk. Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å være blid mot han. Om ikke det hjelper så ser du han vel ikke så veldig ofte at det kan forsure livet ditt så veldig? Det er vel best å bekjempe surhet med blidhet Ikke mer surhet synes jeg, da... Anonymous poster hash: d3c2f...6f2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 For alt vi vet, så kan det være han nettopp har blitt dumpa, mista onkelen sin eller er i ferd med å bli syk. Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å være blid mot han. Om ikke det hjelper så ser du han vel ikke så veldig ofte at det kan forsure livet ditt så veldig? Det er vel best å bekjempe surhet med blidhet Ikke mer surhet synes jeg, da... Anonymous poster hash: d3c2f...6f2 Da har han ihvertfall det forferdelig hele tiden Anonymous poster hash: 442b8...241
Stridsmøy Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 For alt vi vet, så kan det være han nettopp har blitt dumpa, mista onkelen sin eller er i ferd med å bli syk. Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å være blid mot han. Om ikke det hjelper så ser du han vel ikke så veldig ofte at det kan forsure livet ditt så veldig? Det er vel best å bekjempe surhet med blidhet Ikke mer surhet synes jeg, da... Anonymous poster hash: d3c2f...6f2 Da har han ihvertfall det forferdelig hele tiden Anonymous poster hash: 442b8...241 Lov å ha en dårlig dag i ny og ne, men kronisk muggen? Da gidder ikke jeg å legge igjen pengene mine der. Så sær er jeg :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå