Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #26 Skrevet 28. september 2015 Spaghettini (tynnere spaghettitype) med rød pesto og grønnsaker. Kjøttfri mandag En av mine favoritter! Anonymous poster hash: 4aef7...c49 Grønnsakene er løk, hvitløk, paprika og soltørket tomat.. Anonymous poster hash: 4aef7...c49
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #28 Skrevet 28. september 2015 Spaghettini (tynnere spaghettitype) med rød pesto og grønnsaker. Kjøttfri mandag En av mine favoritter! Anonymous poster hash: 4aef7...c49 Kan du legge ut oppskrift? Anonymous poster hash: 00882...57d
Gjest Sommerfuggel Skrevet 28. september 2015 #29 Skrevet 28. september 2015 Jeg lagde en slags variant av Ramen, japansk nuddelsuppe..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #30 Skrevet 28. september 2015 Mandag : Pulled pork, salat i pitabrød Tirsdag: Stekt fiskepudding, poteter,raspa gulerøtter, litt smelta smør og lettrømme Onsdag: Kyllingfilet i Baligryte, ris og salat Torsdag: Pai Quiche Fredag: tacoform med salat Lørdag: Biffstrimler,stekte potetbåter, stekte grønnsaker Søndag: Langtidsstekte nakkekoteletter, poteter, grønnsaker og brun skysaus Anonymous poster hash: 17a9e...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå