Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #26 Skrevet 28. september 2015 Da konkluderer jeg med at det bare er meg😂uff gruer meg allerede til neste gang... Anonymous poster hash: 8bf30...924
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #27 Skrevet 28. september 2015 Da konkluderer jeg med at det bare er meguff gruer meg allerede til neste gang... Anonymous poster hash: 8bf30...924 Er du ute å troller så fælt, en mandags kveld du da :) Anonymous poster hash: 46c86...14f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #28 Skrevet 28. september 2015 Venninna mi endte opp med å ha seg med sin gynekolog Jeg satt på venterommet og syntes hun var litt lenge inne. Da vi kom til bilen får hun latterkrampe og forteller at de hadde seg. Gynekologer er bare mennesker. Anonymous poster hash: 673f8...2cb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #29 Skrevet 29. september 2015 Særiøst?!?hadde seg med gynekologen?oh lord🙈 Anonymous poster hash: 8bf30...924
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #30 Skrevet 29. september 2015 Venninna mi endte opp med å ha seg med sin gynekolog Jeg satt på venterommet og syntes hun var litt lenge inne. Da vi kom til bilen får hun latterkrampe og forteller at de hadde seg. Gynekologer er bare mennesker. Anonymous poster hash: 673f8...2cb For et elendig trolleforsøk. Det er selvfølgelig bullshit! Enten lyver du, eller så lyver venninna di og du er naiv nok til å tro på det. Nei jeg har heller aldri vært i nærheten av en orgasme hos gynekolog Anonymous poster hash: 9d122...80c
Gjest Muji81 Skrevet 29. september 2015 #31 Skrevet 29. september 2015 Venninna mi endte opp med å ha seg med sin gynekolog Jeg satt på venterommet og syntes hun var litt lenge inne. Da vi kom til bilen får hun latterkrampe og forteller at de hadde seg. Gynekologer er bare mennesker. Anonymous poster hash: 673f8...2cb Klart,gynekologer er som andre menn. Synet av en flott eggstokk gjør de mo i knærne. Å klippe en lang livmorstapp er skikkelig erotisk! Prøv å presse en plastskje på innsiden av kinnet, så ser du den sexy utsikten de har til vaginakanalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå