Gå til innhold

Hva slags fottøy bruker ditt barn ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 9 gr i skyggen og vi bruker fortsatt joggesko, dvs vanntette overgangssko.

Anonymous poster hash: c3770...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goretex joggesko :)

Skrevet

Goretex joggesko som er litt høyere på ankelen.

Anonymous poster hash: a32d7...c8a

Skrevet

Vanlig joggesko eller støvler

Anonymous poster hash: f9284...733

Skrevet

Joggesko, softshellsko, fjellsko og dock boots...

Anonymous poster hash: 1a74d...ec7

Skrevet

Mellomhøye goretexsko.

Friluftsbarnehage...

Anonymous poster hash: 214e7...9fa

Skrevet

Joggesko, overgangssko eller gummistøvler

Skrevet

Så en 2 åring I bhg gikk I vintersko I dag.. 16 grader og sol. Lurer på om foreldrene kler seg med vintersko nå også....😦

Skrevet

Joggesko eller gummistøvler.

Skrevet

Så en 2 åring I bhg gikk I vintersko I dag.. 16 grader og sol. Lurer på om foreldrene kler seg med vintersko nå også....Anonymous poster hash: a32d7...c8a

Vel.... En ansatt ba meg ta med det.. Kanskje de hadde fått samme beskjed? Jeg tar ikke med enda. Bare ignorerer det bhg sier, det er alt for varmt med fôrede sko..

Skrevet

Så en 2 åring I bhg gikk I vintersko I dag.. 16 grader og sol. Lurer på om foreldrene kler seg med vintersko nå også....Anonymous poster hash: a32d7...c8a

Vel.... En ansatt ba meg ta med det.. Kanskje de hadde fått samme beskjed? Jeg tar ikke med enda. Bare ignorerer det bhg sier, det er alt for varmt med fôrede sko..

Likevel lov å tenke selv...Ingen trenger vintersko I 16 grader og sol. ..samme hva den ansatte sier. Og selv om den ansatte sier det kan det være at 'det er greit å ha det i bhg...ikke nødvendigvis på midt på dagen

Skrevet

Vel.... En ansatt ba meg ta med det.. Kanskje de hadde fått samme beskjed? Jeg tar ikke med enda. Bare ignorerer det bhg sier, det er alt for varmt med fôrede sko..Anonymous poster hash: c3770...efb

Likevel lov å tenke selv...Ingen trenger vintersko I 16 grader og sol. ..samme hva den ansatte sier. Og selv om den ansatte sier det kan det være at 'det er greit å ha det i bhg...ikke nødvendigvis på midt på dagenAnonymous poster hash: a32d7...c8a

Nei. Men det er dårlig av de ansatte å ta på vintersko nå da? Kanskje foreldrene bare har de liggende. Stakkars unge da.

Skrevet

Mellomhøye goretex overgangssko

Anonymous poster hash: 41707...7bc

Skrevet

Likevel lov å tenke selv...Ingen trenger vintersko I 16 grader og sol. ..samme hva den ansatte sier. Og selv om den ansatte sier det kan det være at 'det er greit å ha det i bhg...ikke nødvendigvis på midt på dagen

Det er da vel ikke foreldrene som tar på sko i barnehagen midt på dagen?

Anonymous poster hash: 707ca...aa2

Skrevet

Det er da vel ikke foreldrene som tar på sko i barnehagen midt på dagen?

Anonymous poster hash: 707ca...aa2

Derfor sender ikke jeg med vintersko nå...men det er foreldre som kun sender med vintersko nå og da har ikke de ansatte mye valg

Skrevet

Vanntette joggesko og dockboots er det som blir mest brukt i barnehagen nå

Skrevet

Så en 2 åring I bhg gikk I vintersko I dag.. 16 grader og sol. Lurer på om foreldrene kler seg med vintersko nå også....😦

Min 3åring fant barnehagens eneste vannflekk i dag. Og ble søkkbløt i joggeskoa. Dermed hadde han støvler da jeg kom og hentet ham i strålende sol.

Anonymous poster hash: 9333c...1a3

Skrevet

Min 3åring fant barnehagens eneste vannflekk i dag. Og ble søkkbløt i joggeskoa. Dermed hadde han støvler da jeg kom og hentet ham i strålende sol.

Anonymous poster hash: 9333c...1a3

Hva har det med denne saken å gjøre??

Skrevet

Skolebarna mine går med vanlige joggesko

Anonymous poster hash: cf1a3...3d4

Skrevet

Joggesko. Vanlige.

Anonymous poster hash: 0f649...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...