Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 MÅ/BØR man suge det ut? Datteren min blir hysterisk når hun ser nesesugen. Hun er pottetett men ingen feber. Spiser, drikker og sover godt. Kan hun få bihulebetennelse feks hvis jeg ikke hjelper henne å fjerne det? Anonymous poster hash: 743a7...aed
MarianeA Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 La snørr være snørr, tørk det som er utenfor og legg vekk nesesugeren. Den er for vel mest ment for babyer? Det er veldig sjeldent at så små barn får bihulebetennelse, og om de får det, er det ikke fordi man ikke har fjernet snørr.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 La snørr være snørr, tørk det som er utenfor og legg vekk nesesugeren. Den er for vel mest ment for babyer? Det er veldig sjeldent at så små barn får bihulebetennelse, og om de får det, er det ikke fordi man ikke har fjernet snørr. Ok. Takk for svar. Hun hadde en diger klump jeg ikke fikk ut med q-tips og jeg måtte suge den ut. Etter det blir hun sur når hun ser den. Men da trenger jeg ikke bruke den da. Førstegangs så stiller mange dumme spørsmål. 😏 Anonymous poster hash: 743a7...aed
Optatium Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Nesesuger kan dessuten irritere slimhinnene og på den måten bidra til å lage mer snørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå