Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Vi har 4 barn tilsammen.Han har 2 jenter fra før og vi har en av hver sammen.Men jeg har alltid ønsket meg 3 barn og føler jeg ikke er ferdig enda....(men han gir uttrykk for at han er det)....hva ville dere gjort?? Anonymous poster hash: 22976...9bc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Han vil ikke ha flere, da er det vel ikke noe "hva ville dere gjort"? Mannen din har allerede tatt den avgjørelsen for deg. Anonymous poster hash: 53896...b95
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Han har ikke direkte sagt at han ikke vil det, men han sier ting som at han synes det er deilig at barna begynner å bli store, mere frihet osv....han vet jeg er imot abort så hvis det skulle skje et uhell og jeg ble gravid så hadde han støtter meg i avgjørelsen Anonymous poster hash: 22976...9bc
Surogvanskelig Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Hva du gjør? Du sier dere ikke har snakket om et 5. barn, så du starter der. Vil ikke han, så respekterer du det og blir ikke gravid ved et 'uhell'
*Miss Marple* Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Jeg ville snakket med mannen og hørt hva han tenkte om saken. Det er vel ikke så mange andre ting du kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Nei, men jeg er redd han skal mene at det blir for mye...jeg er så ung og føler meg absolutt ikke ferdig😳 Anonymous poster hash: 22976...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå