Gå til innhold

Hvor mange lysestaker har dere i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både telys og andre.

Jeg har to lysfat med tre lys på hver, En fem armer stake,et sett med tre i vinduskarmen og to telysestaker i det andre, telysestake på hjørnebord og tre telys på flyvehylla over tvn og to store lykter pluss en veggstake med fire telys og to lys på hver sjenk.

Hjelpes jeg kommer til 30!

Anonymous poster hash: 60b46...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpes! Enda to høye lysestaker på den ene sjenken!

HI

Skrevet

5... Er ikke så glad i nips

Anonymous poster hash: c6e2c...58f

Skrevet

1

Anonymous poster hash: c32b4...6cc

Skrevet

19 tilsammen ser jeg^^ Men da er det inkludert ett lysfat med plass til 3 kubbelys. Har stor stue da, så det ser ikke mye ut :) 

Skrevet

2 gulvlykter med kubbelys, et lysfat med to kubbelys og et telysglass, 14 (!) telys i glass og smålykter rundt omkring, 6 armet gulvstake, to kubbelysestaker... Blir 27!!! Det var mye mer enn jeg hadde trodd!

Anonymous poster hash: 6b4f6...93b

Skrevet

Ja lykke til med vaskinga! Har vært like gal selv, nei forresten, hadde bare 12 i stua. Etter den vinteren ble det stopp! Soten etter lysene gjør taket sotete(klart for maling), vinduene sotete(når jeg vasket gikk ikke alt bort). Jeg har i det minste ikke hvite vegger ;)

Bytt ut stearinlys med led i det minste!! Verd pengene!!!

Anonymous poster hash: 5acff...d7c

Skrevet

Å hjelpes! Enda to høye lysestaker på den ene sjenken!

HI

Skrevet

Den siste kom dobbelt. Ikke lokalisert flere (ennå...) HI

Skrevet

2

Anonymous poster hash: f5961...5df

Skrevet

Det varier, 18 nå med små og store, lykter og kubbelys.

Skrevet

Et lysfat med tre kubbelys på spisebordet, en lykt med et kronelys på ovnen, en stjerne til å ha telys i som henger i vinduet og et kubbelys på salongbordet.

Anonymous poster hash: 0ae1d...654

Skrevet

Er ikke så glad i lys. Tenner aldri på de. Har nå to kubbelys i forskjellige "oppstillinger" som jeg har fått i gave.

Skrevet

4 telysholdere og tre lyshus. Stue og kjøkken er åpen løsning og på spisebordet (som strengt tatt kanskje også er "i stuen") har jeg en og to lyshus + en telysestake i vinduskarmen mellom kjøkken og stue (midt i) Er et stort rom, så det virker ikke mye i det hele tatt. Må nesten være såpass ;)

Anonymous poster hash: cc434...a14
Skrevet

4 stk på stua og fire på kjøkkenstua.

Anonymous poster hash: cc962...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...