Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Om mannen din introduserte en kvinnelig arbeidskollega for deg etter 1års samarbeid. Dere er på ca samme alder begge parene og barna. Kollegaen er riktig nok 5år yngre enn deg og slående vakker. Tenker du på henne som trussel og en frykt? Eller tenker du som mannen at dette kan bli et hyggelig bekjentskap for store og små? Anonymous poster hash: 4a094...70b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Hyggelig! Stoler såpass på mannen min! Anonymous poster hash: 19b20...ba4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 he he, jeg var i samme situasjon. Det hele ble meget pinlig. Tydelig at kona følte seg truet. Mannen min humret veldig på veien hjem ja... Anonymous poster hash: 0eca5...e96
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 he he, jeg var i samme situasjon. Det hele ble meget pinlig. Tydelig at kona følte seg truet. Mannen min humret veldig på veien hjem ja... Anonymous poster hash: 0eca5...e96 Fortell mer Anonymous poster hash: 4a094...70b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Min mann møter vakre damer hele tiden. Men hva har det med vårt forhold å gjøre? Jeg møter jo også menn som er attraktive. Jeg ligger da ikke med dem likevel. Anonymous poster hash: 9690d...7cc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 he he, jeg var i samme situasjon. Det hele ble meget pinlig. Tydelig at kona følte seg truet. Mannen min humret veldig på veien hjem ja... Anonymous poster hash: 0eca5...e96 Fortell mer Anonymous poster hash: 4a094...70b Vi jobbet på plattform. Jeg og familien bør i Stavanger. Kollega et par timer unna. Hadde derfor hatt besøk av ham flere ganger, og han har hilst på min mann og fanilie. Kollega og familie flyttet etter et par år til Stavanger. Da ble det naturlig å treffes med begge familier. Vi ble derfor invitert på innflyttingsfest. Hans kone hadde selvfølgelig hørt mye om meg, men hadde tydeligvis ikke sett bilde av meg. Jeg er ikke på sosiale medier, og har heller ikke vært noen settinger der det har et naturlig å knipse bilde av meg.. Ihvertfall, inviterte de noen ganger over til oss, de kom aldri.. Fått et litt kleint forhold til kollega nå.. Som mannen sier; Din skjønnhet har ødelagt for et flott vennskap.. Hmmmm Anonymous poster hash: 0eca5...e96
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Jeg tror jeg ville blitt litt sjalu.. Men ikke redd for utroskap. Bare redd for at mannen skulle bli veldig betatt... Jeg har dårlig selvtillit og elendig selvbilde. Skal ikke mye til før jeg føler meg underlegen og utilstrekkelig... Heldigvis bare menn på mannens arbeidsplass Anonymous poster hash: 5c5b3...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå