Gå til innhold

Flere som er drittlei Farmen ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme opplegget 10.året😣 Hadde egentlig litt forventninger og gledet meg litt til ny sesong, men synes det er kjedelig og oppbrukt.

Ja vet, det er bare å skru av..

 

Anonymous poster hash: 072f0...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre sesongen for min del. Koser meg!

 

Anonymous poster hash: d03ef...ed2

Skrevet

Jeg er drittlei alt av tv og har derfor ikke kanaler.

 

Anonymous poster hash: f033b...962

Skrevet

Tror ikke jeg har sett en sesong, og kommer ikke til å se heller. Syns det er tragisk tv

 

Anonymous poster hash: 7d41f...979

Skrevet

Tror ikke jeg har sett en sesong, og kommer ikke til å se heller. Syns det er tragisk tv

 

Anonymous poster hash: 7d41f...979

Du har ikke sett farmen, men vet det er tragisk tv. Jeg kjenner ikke deg, men synes du er en tragisk person.. Ehhhh... Point taken!?

 

Anonymous poster hash: d03ef...ed2

Skrevet

Har sett på alle sesongene, fra og til, men nå gidder jeg ikke begynne engang.

 

Det går i samme duren år etter år. Noen er søte, noen er teite, noen liker hverandre ikke og noen liker hverandre veldig godt. De er sultne og frustrerte. Det tiskes og hviskes og man opplever at voksne folk kaster all anstendighet på dør.

 

Det er rett og slett blitt kjedelig.

Skrevet

er ikke gaute gått ut p ådato da?



Anonymous poster hash: 0cf35...7cf
Skrevet

Synd at du blir tvunget til å se på siden du er dritt lei..

 

Anonymous poster hash: 1e78d...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...