Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hva tar jeg med? Må huske alt! Mannen har flytta og familien min bor i utlandet. Anonymous poster hash: c08d4...655
Mamma.til.en.2013 Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Store gode truser om du vil ha dine egne Behagelige bukser med plass til digre bind Ammevennlig tøy + bh Egne såper om du vil ha det Purelan brytvortekrem Hårbørste, deo og evt sminke Kamera med plass til mange bilder og godt med batteri Tøfler kam være lurt Mobil + lader Klær babyen til dagene på sykehuset om du vil ha egne Klær til hjemreise/ hentesett Et godt babyteppe Sikkert mer som er lurt, men det var det jeg kon på i farten.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Champagne! Er ikke rare ammingen de første dagene Anonymous poster hash: 80983...e51
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Mykt dopapir!!! De fleste sjukehus har slikt stritt, hardt, tynt "billig"papir. Etter fødsel er det veldig behagelig å ha Lambi eller lignende Anonymous poster hash: e71c4...d25
Tipptopp Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Ikke glem lepomade! Sykehusluft er tørr og leppene sprekker opp så fort du kommer inn døra.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Slåbrokk/Morgenkåpe, og hårføner (brukte den til å tørke meg nedentil etter dusjing, da det var vondt og vanskelig å bli tørr med håndkle). Anonymous poster hash: ca76b...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå