Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Max! Ikke typisk meg, men det har vokst på meg... Anonymous poster hash: 0ead7...26e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Jeg syns det er tøft og ganske fint Anonymous poster hash: 25e0f...7ac
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 stygt Anonymous poster hash: b418c...142
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 En forstavelse, bare. Anonymous poster hash: db87f...577
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Kun Max eller skal det være en forkortelse? Anonymous poster hash: 4f6c7...258
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Guttungen min heter det Jeg fikk det for meg rett før fødselen. Han er bare beste gutten i verden! Han er en ramp, smart, glad som sola, kreativ + + + Bra valg Anonymous poster hash: 869d9...a3f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Hi her. Jeg liker ikke Maximiliam/Maximus osv, så det er da som i Max jeg tenker.... Er jo ikke så ulikt Mats når man sier det, men litt mer snert. Anonymous poster hash: 0ead7...26e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 min sønn heter Maks. Jeg bare falt helt for det navnet. Anonymous poster hash: 1f159...181
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Max er kjempefint Anonymous poster hash: 662b3...d19
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Synes det er fint. Anonymous poster hash: c424e...ab9
Giss Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Jeg liker det! Flott, greit og enkelt.
&KJ& Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Liker det, kjenner to kjekke gutter som heter Max
Rubella Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Absolutt ikke teit! Hvorfor det? Gå for det dersom du har falt slik for det. Kult navn!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Jeg har en Max! jeg husker jeg skrev et innlegg her jeg også og lurte på hva folk syntes om navnet, om jeg var helt borte som ville sønnen min skulle hete det. Jeg har absolutt aldri angret på valget, og synes navnet er enda kulere nå! Anonymous poster hash: b130d...1d0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Jeg har også en liten Max 😃 Her var det pappaen som falt helt for navnet. Men nå elsker jeg navnet! Han er en blid, morsom og bestemt gutt. Prater som en foss og er god på alle måter ☺️ Navnet er skjønt på en liten gutt og tøft på en mann 😃 Jeg er ikke så veldig glad i feks Maximillian. Jeg synes det høres okey ut på en liten gutt, men litt "pinglete" på en mann? Gå for Max! Har i alle fall aldri angret ☺️ Anonymous poster hash: 2de9f...654
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Fint navn, men du risikerer en sønn som blir kalt ved etternavnet sitt hele barneskolen. Blir fort 2-3 max i en klasse i disse dager Anonymous poster hash: 3b5f3...328
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Liker det! Anonymous poster hash: f8856...d77
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Jeg kunne ikke latt mitt barn gå gjennom livet med bare en forstavelse som navn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Kult! Anonymous poster hash: e0347...72c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 Max uheldig Anonymous poster hash: 38535...488
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #21 Skrevet 29. september 2015 Har selv verdens beste Max. Dessverre begynner det å blitt poppis nå. Anonymous poster hash: 4c12d...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå