Gå til innhold

Blir dette teit? Har falt for navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Max! Ikke typisk meg, men det har vokst på meg...

 

Anonymous poster hash: 0ead7...26e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er tøft og ganske fint :)

 

Anonymous poster hash: 25e0f...7ac

Skrevet

stygt



Anonymous poster hash: b418c...142
Skrevet

En forstavelse, bare.

 

Anonymous poster hash: db87f...577

Skrevet

Kun Max eller skal det være en forkortelse?

 

Anonymous poster hash: 4f6c7...258

Skrevet

Guttungen min heter det :)

Jeg fikk det for meg rett før fødselen. Han er bare beste gutten i verden!

Han er en ramp, smart, glad som sola, kreativ + + +

Bra valg :)

 

Anonymous poster hash: 869d9...a3f

Skrevet

Hi her.

 

Jeg liker ikke Maximiliam/Maximus osv, så det er da som i Max jeg tenker.... Er jo ikke så ulikt Mats når man sier det, men litt mer snert.

 

Anonymous poster hash: 0ead7...26e

Skrevet

min sønn heter Maks. Jeg bare falt helt for det navnet. :)



Anonymous poster hash: 1f159...181
Skrevet

Max er kjempefint :) 



Anonymous poster hash: 662b3...d19
Skrevet

Synes det er fint.

 

 

Anonymous poster hash: c424e...ab9

Skrevet

Absolutt ikke teit! Hvorfor det? Gå for det dersom du har falt slik for det. Kult navn!

Skrevet

Jeg har en Max! jeg husker jeg skrev et innlegg her jeg også og lurte på hva folk syntes om navnet, om jeg var helt borte som ville sønnen min skulle hete det. Jeg har absolutt aldri angret på valget, og synes navnet er enda kulere nå!

 

Anonymous poster hash: b130d...1d0

Skrevet

Jeg har også en liten Max 😃 Her var det pappaen som falt helt for navnet. Men nå elsker jeg navnet! Han er en blid, morsom og bestemt gutt. Prater som en foss og er god på alle måter ☺️ Navnet er skjønt på en liten gutt og tøft på en mann 😃

Jeg er ikke så veldig glad i feks Maximillian. Jeg synes det høres okey ut på en liten gutt, men litt "pinglete" på en mann?

Gå for Max! Har i alle fall aldri angret ☺️

 

Anonymous poster hash: 2de9f...654

Skrevet

Fint navn, men du risikerer en sønn som blir kalt ved etternavnet sitt hele barneskolen. Blir fort 2-3 max i en klasse i disse dager



Anonymous poster hash: 3b5f3...328
Skrevet

Liker det!

 

Anonymous poster hash: f8856...d77

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg kunne ikke latt mitt barn gå gjennom livet med bare en forstavelse som navn.

Skrevet

Kult!

 

 

Anonymous poster hash: e0347...72c

Skrevet

Max uheldig ;)

 

Anonymous poster hash: 38535...488

Skrevet

Har selv verdens beste Max.

Dessverre begynner det å blitt poppis nå.

 

Anonymous poster hash: 4c12d...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...