Gå til innhold

snart 9 åring se åndenes makt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

H*n er ikke redd av seg...

Anonymous poster hash: 2a8c3...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men er det ikke leggetid?

Anonymous poster hash: 0306e...b80

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det rart de "ser" ting på soverommet ...? Synske barn liksom!

Skrevet

Alder er irrelevant. Ingen bør se på "Åndenes makt". Maken til tøyseprogram skal du lete lenge etter.

Skrevet

Ville ikke matt min 8-åring se det! 11-åringen får heller ikke lov! De legger det frem som om det skulle vært sant, og det er veldig skremmende bare det!

Anonymous poster hash: d0a91...85e

Skrevet

Eldste fikk ikke se før 14.

Anonymous poster hash: fc966...272

Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde svaret blitt et rungende nei! Både tidspunkt og måten de legger fram sakene på tilsier at dette ikke er et program for en åtteåring.

Skrevet

Uaktuelt

Anonymous poster hash: a942f...8be

Skrevet

NEEEI! Jeg er 25, og pisser nærmest på meg selv om jeg veit(99.9999-% sikker i hvertfall) at det er tull. Ikke noe for sarte sjeler

Skrevet

Tror dere virkelig på dette???

Anonymous poster hash: 691db...fe7

Skrevet

Og klønemor, er du så dårlig i matte?

Anonymous poster hash: 691db...fe7

Skrevet

Alder er irrelevant. Ingen bør se på "Åndenes makt". Maken til tøyseprogram skal du lete lenge etter.

What she said.

Anonymous poster hash: 64b02...f33

Skrevet

Jeg tror hundre prosent på det som skjer i programmet. Det er mer mellom himmel og jord. Men stemningen i programmet er så skremmende at jeg sjelden ser det selv. Jeg ville definitivt ikke latt min 9-åring se det. Tror hun nesten må være voksen for å få lov til å se det.....

Anonymous poster hash: 0bedd...234
Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde svaret blitt et rungende nei! Både tidspunkt og måten de legger fram sakene på tilsier at dette ikke er et program for en åtteåring.

ukesarkiv :danse:

Skrevet

Min 8 åring spurte i går om å få se det, for en i klassen hennes pleide å se det. Men jeg mener det ikke er et barneprogram. Hun ble kjempesur på meg... Nesten så jeg vurderer å la hun se litt for å skjønne. Men hun får så lett mareritt, så orker ikke det.

Anonymous poster hash: 3f35e...70a

Gjest Antarctica
Skrevet

Min 8 åring spurte i går om å få se det, for en i klassen hennes pleide å se det. Men jeg mener det ikke er et barneprogram. Hun ble kjempesur på meg... Nesten så jeg vurderer å la hun se litt for å skjønne. Men hun får så lett mareritt, så orker ikke det.

Anonymous poster hash: 3f35e...70a

Nånånå.

Det heter ikke "får mareritt", det heter "får kontakt med den andre siden."

Skrevet

Skal et barn se på det der bør foreldrene være veldig flinke til å fortelle at dette er bare tull og oppspinn.

Anonymous poster hash: b950d...b1a
Skrevet

Skal et barn se på det der bør foreldrene være veldig flinke til å fortelle at dette er bare tull og oppspinn.

Anonymous poster hash: b950d...b1a

Virker som at mange tror på det selv her.

Anonymous poster hash: 0e93e...5fb

Skrevet

Er det virkelig noen som ser på det programmet? I mine øyne er det helt uinteressant både for voksne og barn.

Anonymous poster hash: dcf9e...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...