Gå til innhold

Hvilke vintersko bruker deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe vintersko til datter på 3 år snart. Hvilke har dere god erfaring med? Og kjøper dere overgangssko i tillegg? Er straks oktober, så usikker på om jeg skal kjøpe overgangssko først eller ikke

Anonymous poster hash: 939cd...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har høstsko fra Viking. Vintersko fra Kuoma og Nesna Lobber

Anonymous poster hash: dc188...a83
Skrevet

Tenker å kjøpe vintersko til datter på 3 år snart. Hvilke har dere god erfaring med? Og kjøper dere overgangssko i tillegg? Er straks oktober, så usikker på om jeg skal kjøpe overgangssko først eller ikke

Anonymous poster hash: 939cd...284

Viking vintersko. Men bruker ikke dette før det er snø og minusgrader. Bruker overgangssko ned ullsåle og tynn ullsokk lenge ennå.

Anonymous poster hash: 79754...5e4

Skrevet

Viking til både 6 åringen og 3 åringen.

Skrevet

Jeg har goretex joggesko til overgangssko,også har jeg Viking som vintersko.

Har også foret støvler.

Anonymous poster hash: 454cf...860
Skrevet

Her blir det kun dock boots og skikkelige høstsko. Bor på vestlandet, og i fjor var vi knapt under frysepunktet i det hele tatt, så vinterskoene er nesten ubrukte. Hadde skikkelig snø en eneste dag.

Anonymous poster hash: 3b397...242

Skrevet

Eldste har som regel brukt Viking, hun har bred fot og viking passer bra. Minste har smale føtter og hat fått Ecco. Jeg bruker overgangssko både pga jeg synes det er for tidlig/varmt med vintersko ennå og fordi hvis vinterskoene tas i bruk allerede nå så holder de ikke gjennom hele vinteren. Jeg er ikke så glad i å ha på barna cherrox da det ikke er så bra for gangen og dessuten blir klamt, så jeg kjøper overgangssko med gore-tex. Dessverre tar barnehagen på cherrox uansett Vær, bare det er litt dugg i gresset om morgenen så er det cherrox hele dagen 😐

Skrevet

Har planer om å kjøpe viking, men det er så dyrt når man har tre som skal ha!

Noen som vet om litt rimeligere som holder barna varme og tørre? (Ikke for å kjøpe tråden din, hi...)

Anonymous poster hash: 69e94...28a

Skrevet

Har planer om å kjøpe viking, men det er så dyrt når man har tre som skal ha!

Noen som vet om litt rimeligere som holder barna varme og tørre? (Ikke for å kjøpe tråden din, hi...)

Anonymous poster hash: 69e94...28a

Skofus er også bra. Koster ikke så mye som Viking.

Tips: Sjekk skopriser i nettbutikkene. Feks. på XXL er det nesten alltid salg, også på sko.

Anonymous poster hash: dc188...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...