Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Er i et forhold. Vi har et barn. Vi er veldig ulike. Jeg er ikke lenger forelsket. Vi snakker ikke om dype ting. Han ønsker ikke være med å oppleve ting,som konserter, museum, turer osv. Vi lever veldig a4. Jeg har blitt forelsket i en på jobb. Vi snakker om mer en jeg og min samboer har gjort på 10 år. Jeg er skikkelig forelsket for første gang i mitt liv. Jeg tenker på han hele tiden. Drømmer om å ha sex med han. Drømmer om et liv med han. Men så er det ikke virkeligheten da. Skal jeg droppe ut av forholdet pga noe som kanskje ikke blir noe av? Jeg føler kjærligheten er død. Savner å føle. Elske.. LEVE. Jeg vil ikke svikte min datter 😔 arh... Råd? Anonymous poster hash: 22a08...121
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Du skal i hvert fall ikke droppe ut av forholdet med barnefar fordi du er forelsket i en på jobben!! Om du ikke ser noen løsning i det forholdet du er i nå så er det en fair sak, men å droppe ut fordi man er forelsket et annet sted er lavmål... Forelskelser går over. Det vet vi alle. Alt nytt er spennende og det kribler i hele kroppen. Vi har vært der vi også. Så hvis du velger å gå fra pappaen til barnet ditt så skal det være fordi det er umulig å leve sammen. Alt er prøvd. Anonymous poster hash: d8d1a...bed
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Hvis forholdet til din samboer er dødt, så går du fra han. Men ikke tro at din nye forelskelse kommer til å være rosenrød hele tiden, hverdagen kommer for alle. Anonymous poster hash: d9526...c91
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Gresset er grønnest der man steller plenen!! Nå steller du "naboens" plen... Man går ut av et forhold når begge parter har gjort ALT, og føler seg fint ferdige! Man går IKKE pga en tredjepart! Det går faktisk sjelden bra... Anonymous poster hash: 3349d...c51
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Men jeg har aldri opplevd en slik kontakt med noen før. Var aldri SÅ forelska i mannen jeg har nå. Jeg ser hva dere mener uasnett.... Jeg må nok bare tenke meg to ganger om. Det blir hardt på jobb altså. Bør kanskje tenke på å flytte på meg. Ønsker ikke å være utro. Skulle det skjedd noe måtte det blitt etter et evt brudd.. Og da kan det jo være at kollegaen min ikke er så gira som det virker som.. Anonymous poster hash: 22a08...121
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Gresset er grønnest der man steller plenen!! Nå steller du "naboens" plen... Man går ut av et forhold når begge parter har gjort ALT, og føler seg fint ferdige! Man går IKKE pga en tredjepart! Det går faktisk sjelden bra... Anonymous poster hash: 3349d...c51 Selvfølgelig kan man gå pga en tredjepart! Hi hvis den nye er en du vil dele livet ditt med så er det helt og holdent ditt valg, og det er ikke lavmål! Anonymous poster hash: 31ea2...54b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Gresset er grønnest der man steller plenen!! Nå steller du "naboens" plen... Man går ut av et forhold når begge parter har gjort ALT, og føler seg fint ferdige! Man går IKKE pga en tredjepart! Det går faktisk sjelden bra... Anonymous poster hash: 3349d...c51 Selvfølgelig kan man gå pga en tredjepart! Hi hvis den nye er en du vil dele livet ditt med så er det helt og holdent ditt valg, og det er ikke lavmål! Anonymous poster hash: 31ea2...54b Jeg aner ikke om det er en jeg vil dele hele livet med han. Har ikke kjent han mer en 1/2 år. Har heller aldri gjort noe romantisk med han. Men jeg merker stemningen mellom oss. Jeg merker blikkene og samtalene. Måten han med vilje tar borti fingrene mine på når jeg skal gi han noe. Små ting. Jeg bare vet det er noe der. Men mulig det er en forelskelse som kommer av at jeg og samboer ikke har det bra. Ikke har dype samtaler. Jeg jobber i omsorgsyrke og har nok en del av de samme kvalitene som kollegaen min. Vi er veldig like.... Ufd vanskelig. Hadde sex med mannen i går og det var den beste sexen på lenge- fordi jeg så for meg det var med han andre. Jeg skjems... Anonymous poster hash: 22a08...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå