Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg trenger en vogn med bagdel som kan byttes ut med sittedel senere. Bagen må være lang og smal (pga slank og lang baby), og vognen bør ikke være så stor når den slås sammen og skal inn i bilen. Har relativt stor bil, men har problemer med ryggen, så den bør helst ikke være for tung. Vil helst ha 4 hjul, ikke 3, og gjerne eva-hjul (ikke luft-hjul). Pris? maks 2000kr, inkl. både bagdel og sittedel. Klarer du utfordringen? Hvilken vogn bør jeg velge? Anonymous poster hash: 2c392...d51
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Skal du finne en vogn i den prisklassen der med noenlunde kvalitet, må du uansett Kjøpe brukt. Anonymous poster hash: 899d3...d5a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Haha, max 2000, da har du nok ikke mye å velge mellom! Anonymous poster hash: c67cc...93a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Hmm. se bort fra pris, da. Hva kan passe? Synes 2000kr var dyrt nok, jeg... hi Anonymous poster hash: 2c392...d51
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Hmm. se bort fra pris, da. Hva kan passe? Synes 2000kr var dyrt nok, jeg... hi Anonymous poster hash: 2c392...d51 Du kan nok doble summen- minst. Og da kjøpe brukt. Vanskelige kriterier du har. Hmm.... Tror nok ikke du får alt dette i en vogn. Tfk joggster twist og babyjogger city elite er gode vogner men med 3 hjul. Britax Go er også et supert alternativ med 4 hjul. Men jeg syns kanskje bagen er litt liten. Men til gjengjeld har den en veldig lun sittedel som er vendbar og dermed kan brukes fra ganske tidlig 👍🏻 Anonymous poster hash: 62b21...4ef
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Vi kjøpte brio smile brukt. Superfornøyd. Tror den kostet rundt 2000 brukt Anonymous poster hash: bca0a...e34
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Hvis du har problemer med ryggen anbefaler jeg en av vognene til babyjogger. De er genial enkel å legge sammen og tar liten plass i bilen:) Vognen legges sammen ved å dra i en stropp og man slipper å bøye seg ned for å løfte vogna opp i bilen. Vi har babyjogger city elite og er superfornøyd! Den er mer stabil enn 4hjulingen så selv mannen som først blånektet å ha trehjuling har denne som favoritt:) Babyjogger har også noen 4hjulinger men de har jeg dessverre ingen erfaringer med. Lykke til med vognvalget:) Anonymous poster hash: 05eda...8fa
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Brio Go. Men tror du vil slite med å få den til 2000 kr... Anonymous poster hash: b66b4...f2b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Det er ikke slik at alle kriterier må være fyllt, men dette er kriteriene for "drømmevogna" slik jeg ser for meg kan passe best for oss. Har brukt teutonia på førstemann, fikk denne gratis av venn. Der er bagdelen lang og smal, men synes den er klumpete å felle sammen og føles ustabil med 3 hjul. Ellers er jeg fornøyd med denne. Nå brukes den i barnehagen med sittedelen som sovevogn, og det er litt tidlig for førstemann å slutte med dagsovingen, så da må vi ha en annen vogn. Hi Anonymous poster hash: 2c392...d51
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Tror det blir vabskelig å få alt dette med dine kriterier og pris. Vil anbefale deg TFK joggster twist. Dette er jo en 3-hjuling, men en veldig god vogn. Den har også en romslig bagdel. Babyjogger city elite som også er en 3-hjuling er også en god og lett vogn, men bagdelen er noe mindre. Denne vogna har skumfylte hjul. Easywalker quatro er en vogn med fire hjul, hvor de to framme er svingbare. Bagen er også romslig. Ellers kan du jo se på Emmaljunga city cross. Den har 4 hjul, god og romslig sportsdel og forholdsvis stor bag. De eldre modellene har EVA hjul, mens 2015- har ecco hjul(i disse hjulene fester det seg ikke fast grus slik som i EVA hjulene). Personlig vil jeg anbefale deg en vogn med svingbare hjul. Så mye bedre trillekomfort😃 Hilsen vogngal😅 Anonymous poster hash: 82c08...9d6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Ville definitivt gått for Brio go! Den nyeste versjonen! Men må nok legge på noen tusenlapper i pris😂 Anonymous poster hash: e6fe0...f12
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Brio go eller Brio smile Supre vogner som er lette å trille, enkle og snu og som er greie å legge sammen. Begge har 4 hjul hvor fremhjulene kan låses ved behov. En Smile eller Go kan du få billig om du kjøper brukt. Litt usikker på hvordan bagdelen er på smile. Go sin er veldig grei Jeg hadde holdt meg langt unna TFK.. klarer ikke skjønne hva alle ser i den? Den er stor og klumpete, tar masse plass, er umulig å komme til handlekurven under og den velter alt for lett. Anonymous poster hash: 5f1b4...3ba
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Jeg trenger en vogn med bagdel som kan byttes ut med sittedel senere. Bagen må være lang og smal (pga slank og lang baby), og vognen bør ikke være så stor når den slås sammen og skal inn i bilen. Har relativt stor bil, men har problemer med ryggen, så den bør helst ikke være for tung. Vil helst ha 4 hjul, ikke 3, og gjerne eva-hjul (ikke luft-hjul). Pris? maks 2000kr, inkl. både bagdel og sittedel. Klarer du utfordringen? Hvilken vogn bør jeg velge? Anonymous poster hash: 2c392...d51 Jeg kan anbefale emmaljunga viking. Den får du med og uten lufthjul, samt bag og sportsvogndel. Vognen er smal og blir liten sammenlagt. Du kan få den både med og uten lufthjul. Men som flere andre har svart før meg så får du den nok ikke til 2000 kroner. Sportsvogndelen vi har kostet alene 5000/6000 kroner så kommer bag i tillegg. Men sjekk om den er mulig å finne brukt. Anonymous poster hash: bb7a5...391
shari_z Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 Jeg har BabyJogger City Mini med 4 hjul, kjøpte bag separat. Har også kjøpt en dings så jeg kan feste bilsete til den, og dét har vært mye brukt! Den har fungert veldig bra for oss, men er nok ikke den beste for turer i skogen (men helt fabelaktig som byvogn). Veier 9 kg, så veldig lett. Den er også liten når den er foldet sammen, og er genialt å ta med på ferie. Jeg har en 2008-modell BOB Revolution som er drømmevogna for oss. Også bare 9 kg, liten når den er foldet sammen, og med svære hjul er den super på alle turer og underlag. De nyeste modellene har klikk-system så man kan feste bilsete og bag (kjøpes separat). Om jeg skulle kjøpt i dag, ville jeg gått for en BOB (brukt er greit) med bag og bilsetefeste. (Selges også ny i Sverige på Nordbysenteret litt billigere enn i Norge, om det er en mulighet.)
Nebbdyret Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 (endret) Brio Go. Lett å trille, ein kan velge om framhjula skal vere vendbare eller faste, den er lett i vekt, "slank" og lang bag. Den har også vinterhjul :-) Frå i år heiter vogna Britax Go http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/britax-go-2015-duo-black-thunder.html Emmaljunga har eg ikkje vore so nøgd med, sliter ofte med å legge desse vognene saman, føler dei er "klumpete" og tunge når eg trillar ++ Endret 28. september 2015 av Nebbdyret
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 Legg på noen lapper og kjøpe Babyjogger city mini GT. Lett å legge sammen, gode hjul. Jeg kjøpte den på salg til 3700! Anonymous poster hash: 04443...6da
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #18 Skrevet 28. september 2015 Emmaljunga city Cross Anonymous poster hash: da3e5...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå