Gå til innhold

Valgets kvaler - Vogn. Trenger innspill...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe babyutstyr i hus i det hele tatt. Dette blir barn nr 3 og jeg har alltid hatt et ønske om en skikkelig retro-vogn. Blankt chassis og mørkeblå bag, helst med blomster inni. 

Som denne : 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64546308&searchclickthrough=true&searchQuery=retro

 

Med de andre barna har jeg vært fornuftig og ikke skaffet denne retrovogna.

Eldste hadde en brukt simo som jeg ikke likte i det hele tatt, og til yngste hadde vi en Teutonia elegance. 

Teutoniaen elsket jeg både som bagvogn og sportsvogn, så denne kan jeg gjerne kjøpe en gang til. 

Men så er det dette med den retrovogna da...  Kan jo ikke ha to bagvogner, babyen vokser jo kjapt ut av den. 

 

 

Hva hadde dere gjort ? 

Retro nostalgi eller en klassisk duovogn med moderne comfort ? 

 

 

 

 

Trenger også en lett vogn i bilen og på reise, og det blir nok Babyjogger City mini gt. 



Anonymous poster hash: 867a3...36c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har hoppet over å velge den retro-vogna to ganger, så velg den nå! :-)

 

Du kan jo ha en annen sportsvogn i tillegg.

 

Anonymous poster hash: 524df...c65

Skrevet

Enkelt. Du fortjener retrovogna, kjære trebarnsmor.

Og så kan du jo selge denne igjen, og gå over på (hvis du vil vurdere det) en Babyjogger City Elite. Denne har vi og den passer til hverdag OG reise.

 

Anonymous poster hash: 55059...e08

Skrevet

Jeg har konkludert med at man rett og slett må ha to vogner. En stor og kraftig til vinter- og uværsbruk og en lett til bilbruk.

 

Så jeg hadde kjøpt den retrovogna om det var en drøm, og hatt en sportsvogn utenom. 😊

 

Anonymous poster hash: 810ab...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...