Gå til innhold

Fritidsaktiviteter mine og dine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg er begge barn fra før. Han har to barn 50/50, mens jeg har et barn som bor hos oss mest. Hun er hos pappaen sin annenhver helg.

Vi har ikke felles økonomi på barna, men betaler til hver våre barn. Da mener jeg klær, fritidsaktiviteter og diverse ting som de trenger.

Mitt barn har diagnose og trenger mer oppfølging enn hans barn. Hun kan ikke velge mellom alle slags fritidsaktiviteter, slik som andre barn kan. Ridning er en fin motorisk aktivitet for henne, og dette ønsket hun å starte med. Dette er dyrt, men jeg ønsker å gi mitt barn dette samtidig som det vil være en god aktivitet for henne motorisk,

Samboers datter har snakket om at hun også ville starte på ridning. Samboer og hans eks sjekket litt rundt priser, og eksen synes det var alt for dyrt. Vi har ikke fortalt hans datter at mitt barn skal få starte på ridning,

Så sier hans datter at hun vil begynne på svømming igjen, noe som hun gikk på tideligere.

Samboer forteller sin eks at mitt barn skal starte på ridning, og blir fly forbanna. Hun mener det er urettferdig at VI lar mitt barn få lov. Samboer forteller sin eks at vi ikke har felles økonomi på barna, noe hun reagerer på at vi ikke har?!

Så hun mener at om ikke VI betaler for deres datter, så skal ikke min datter få lov heller?!

Sendte mld til han om at dere får fortelle jenta vår at hun ikke får begynne på ridning, men at mitt barn får lov. Håper ikke vår datter blir for lei seg,

Hva synes dere??

Anonymous poster hash: a4540...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun burde fått lov, men at kostnaden skulle deles på mor og far.

Anonymous poster hash: 70584...c76

Skrevet

Klart, hun skal få lov. Men mor nekter å være med å spleiselag med samboeren min.

HI

Anonymous poster hash: a4540...141

Skrevet

Dette har vi lest før.

Anonymous poster hash: bd00e...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...