Gå til innhold

Hvor er det best mat på tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit imorgen, lurer på om noen har spist noe godt der? Inntrykk av at maten generelt ikke er så bra der.

Anonymous poster hash: de1e7...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best mat i westernbyen.

men harogså kjøpt grei mat der du kommer opp før fryds hus. da kan man ta med maten og sitte andre steder.

pizzaen er også grei.

Anonymous poster hash: 6e60b...185

Skrevet

I ryggsekken ;)

Anonymous poster hash: f567a...239

Skrevet

Skal dit imorgen, lurer på om noen har spist noe godt der? Inntrykk av at maten generelt ikke er så bra der.

Veldig god grillbuffet i westernbyen. 😊👍

Anonymous poster hash: abb90...973

Skrevet

Takk for svar :) det var den grillbuffeten vi tenkte på så da satser vi på den!

Skrevet

Alt er dyrt og dårlig, mye bedre å ha med en god matpakke eller piknik.

Anonymous poster hash: aef8c...699

Skrevet

Den beste maten i alle slike parker, er den du har med i matpakka! Da vet du hva du får, dessuten koster det som regel kun en brøkdel av det du må betale i parken.

Anonymous poster hash: 89360...c12

Skrevet

Hadde tatt med en mat i sekken ja. Eller trå til med noe spennde fra bakern. Dyr & elendig mat der inne.

Skrevet

Jaja, jeg vet jo at matpakke er bra, men akkurat imorgen må jeg dra med babyen og 3-åringen på ahus siden jeg skal på kontroll der på morgenen før tusenfryd, så vi har ikke tid til noe matpakke. Ellers takknemlig for svar fra dere som har spist der da deg var det jeg lurte på :)

Hi

Skrevet

Ikke tid til matpakke? Den holder ikke. Hadde glatt stått opp en halvtime før og lagd matpakke altså. Og ihvertfall hvis jeg skulle hatt med en treåring dit. Grillbuffeten har ikke falt i smak hos unga her.

Anonymous poster hash: f567a...239

Skrevet

Jaja, jeg vet jo at matpakke er bra, men akkurat imorgen må jeg dra med babyen og 3-åringen på ahus siden jeg skal på kontroll der på morgenen før tusenfryd, så vi har ikke tid til noe matpakke. Ellers takknemlig for svar fra dere som har spist der da deg var det jeg lurte på :)

Hi

Kos deg med grillbuffet. Gutten min snakker om spareribsen ennå. Haha😀😀

Anonymous poster hash: abb90...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...