Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Jeg vil ut av et veldig dårlig forhold med diskusjon og "krangel" hver dag. Vi har tre barn. Et tvillingpar på 5 og en gutt på 2. Jeg trur vi hadde klart oss ok økonomisk, men må leve veldig sparsommelig i forhold til hva vi pleier. Men de må da være i barnehagen fra det åpner til det stenger siden jeg har arbeidstid fra 08-16. Jeg har det ikke bra men min mann som er veldig kontrollerende og manipulerende. Skal de lide med dårligere økonomi og lange dager i bhg for min skyld? Anonymous poster hash: f86c0...a9e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Tror de får det mye bedre på sikt om du går nå. Å vokse opp med foreldre som krangler er absolutt ikke bra. Anonymous poster hash: e514d...da5
Gjest Antarctica Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Nei, de kan jo heller lide med gifte foreldre? Unnskyld meg, dette høres ikke bra ut...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Jeg er i samme situasjon som du er, men jeg har kommet litt lengre i prosessen, jeg er på tur ut nå. Jeg slet også veldig med tanken på at barna skulle lide fordi jeg ikke klarer å bo med faren. Det som ble avgjørende for meg, var da en venninne av meg fortalte meg at vi var elendige rollemodeller for barna våre. Det er av oss barna lærer hvordan et kjærlighetsforhold skal være. Hvis de ser at foreldrene kjefter og krangler og hakker på hverandre, vet de ingen annen måte å være mot en partner, og vil dra det med seg inn i egne forhold som voksne. Da er det bedre å bo hver for seg, og lære barna om godt samarbeid, og eventuelt få en ny partner senere, som man fungerer bedre med. Lykke til. Jeg vet alt om hvor vondt du har det, og hvor tungt det er og blir. Men det blir bedre. Du må bare bli klar nok, og gjennomføre det. Anonymous poster hash: 0962e...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå