Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hva var galt? Anonymous poster hash: 29ef4...f94
me_87 Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Føler at barnet bare er til oppbevaring der. Det er omtrent ikke noe pedagogisk opplegg,de er nesten kun i barnehagen,barna har ikke noe medvirkning,lite fokus på læring,ute kun en halvtime om vinteren selv om det er fint vær og ikke spesielt kaldt osv. Barnehagen jeg jobbet i var mye bedre på veldig mange ting.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 At barnet ble utestengt i mange måneder uten at de ansatte gjorde noe, at de jevnlig brøt taushetsplikten, at de var ufine mot barna og at de jevnlig brukte skammekrok for alt mulig rart. Anonymous poster hash: f1c2b...c59
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Høyt sykefravær, spesielt hos pedagogene, men også på assistentene. Serverer et måltid klokka 15, ungene er ikke sultne til middag og spiste lunsj for over fire timer siden. Skifter altfor sjeldent bleie, henter ukentlig barn med gammel bæsj i bleia, eller at bleia går i oppløsning fordi den er så full av tiss. Har også opplevd enda verre enn dette, så ille at vi klaget inn til kommunalsjefen og deretter fylkesmannen. Har kommunal barnehage. Anonymous poster hash: e5b59...adb
Aminaah Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Varmeovn sto på fullt og tilgjengelig for barna, vanskelig å få kontakt med personalet per telefon og Mail. Barna sov på tynne stellematter på gulvet, uteområdet med en huske ig en bil (fordelt på 8 barn) samt at det var veldig ulent terreng og mye steiner på uteområdet
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 For oss var det at fasaden og fasilitetene og kjerneverdiene var helt perfekt(e), mens de som jobbet der virket som om de rett og slett ikke likte verken barn eller foreldre spesielt godt. Det var en oppbevaringsplass preget av kulde, og de gjorde nada for å jobbe med miljøet i barnegruppa, som var preget av klikkdannelse og strengt skille mellom gutter og jenter. Guttene herjet, og jentene perlet, og disse kjønnsrollene ble det oppmuntret til å følge, helt bevisstløst. Som å spasere inn på femtitallet å komme inn der. Er så glad for at vi bytta. Anonymous poster hash: 425a7...b60
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Høyt sykefravær, spesielt hos pedagogene, men også på assistentene. Serverer et måltid klokka 15, ungene er ikke sultne til middag og spiste lunsj for over fire timer siden. Skifter altfor sjeldent bleie, henter ukentlig barn med gammel bæsj i bleia, eller at bleia går i oppløsning fordi den er så full av tiss. Har også opplevd enda verre enn dette, så ille at vi klaget inn til kommunalsjefen og deretter fylkesmannen. Har kommunal barnehage. Anonymous poster hash: e5b59...adb Hjalp det å klage? Anonymous poster hash: 82f02...9ec
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Varmeovn sto på fullt og tilgjengelig for barna, vanskelig å få kontakt med personalet per telefon og Mail. Barna sov på tynne stellematter på gulvet, uteområdet med en huske ig en bil (fordelt på 8 barn) samt at det var veldig ulent terreng og mye steiner på uteområdet Ulent terreng og steiner? Perfekt for motorisk utvikling! Tullete grunn til å bytte bhg! Anonymous poster hash: 0a1af...d3b
Aminaah Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 (endret) Ja? Skarpe steiner for bar. Mellom 0-3 år. Helt perfekt. Men min sønn er 18 mnd og jeg er hjemmeværende så jeg hadde muligheten også Endret 27. september 2015 av Aminaah
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Ingen grensesetting, lite stimuli, lite ute, aldri utenfor barnehagens område, lite aktivitet, mye tv-seeing (!?!) Anonymous poster hash: 461b3...e86
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Fant ettåringen min ute alene på den ene siden av barnehagen. Han hylgråt og virket livredd. Alle de andre var på andre siden av bygget. Da jeg spurte de ansatte om hvorfor han satt helt alene og gråt, fikk jeg til svar at han hadde sutret sånn den dagen at de hadde ikke orket å være med ham. Så da fikk han bare sitte der og sutre alene. Og hadde han gjort siden de gikk ut for en halvtime-time siden. Han var 13 mnd! Anonymous poster hash: 8f3ca...d87
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Tok dere saken videre? Dersom du spør meg med den forlatte, gråtende gutten. Så nei. Vi burde nok ha gjort det. Angrer nå på at jeg ikke gjorde noe. Men vi hadde allerede fått plass i den barnehagen vi egentlig hadde ønsket oss, og skulle bytte uka etter. Så vi bare tok han ut noen dager før planen. (Gikk aldri tilbake til den barnehagen). Var generelt mye problemer der med store utskiftninger og mange unge vikarer. Og da vikarer av den typen som ville ha en jobb, ikke av den typen som likte barn.. Heldigvis var det hardføre gutten min som gikk noen uker der. Hadde det vært den sarte søstera som kom et par år senere, hadde hun blitt skikkelig "ødelagt". Anonymous poster hash: 8f3ca...d87
Aminaah Skrevet 27. september 2015 #14 Skrevet 27. september 2015 Huff stakkar liten. Det er vel ikke for sent å si ifra? Bare tenk alle de andre som kan bli utsatt for det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #15 Skrevet 27. september 2015 Fant ettåringen min ute alene på den ene siden av barnehagen. Han hylgråt og virket livredd. Alle de andre var på andre siden av bygget. Da jeg spurte de ansatte om hvorfor han satt helt alene og gråt, fikk jeg til svar at han hadde sutret sånn den dagen at de hadde ikke orket å være med ham. Så da fikk han bare sitte der og sutre alene. Og hadde han gjort siden de gikk ut for en halvtime-time siden. Han var 13 mnd!Anonymous poster hash: 8f3ca...d87 Det er jo strengt tatt en BABY!!! Dette burde vært klaget inn til bhgtilsynet i kommunen... Stakars liten... Anonymous poster hash: 38dea...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå