Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Har et barn hjemme som er sykt. Det forventes at barnet ikke er barnehageklar før om to tre dager mest sannsynlig. (Pga smittefare) Har nattevakt natt til tirsdag og onsdag. Jeg er hjemme med han mandag (får dermed ikke sovet noe før første nattevakt, og vil mest sannsynlig være rimelig trøtt på tirsdag. Er det da innafor at mannen tar syktbarn dag (selv om jeg faktisk er hjemme) slik at jeg får sovet litt siden jeg skal på ny nattevakt til kvelden? Jeg er rimelig uttafor etter nattevakt, og mitt syke barn krever en del. Ligger ikke å bare ser tv for å si det slik. Tror ikke det er forsvarlig at jeg skal ha ansvaret for ham da, ogver bare 2.5 så kan ikke overlates til seg selv heller. Ikke sover han på dagtid heller selv om han er syk nå. Er det innafor eller burde jeg satse på å klare meg med ham alene? Hva tenker dere. Innafor eller ikke Anonymous poster hash: 3fc97...a6c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Innafor. Ærlig talt en er bare mennesker ikke maskiner. Anonymous poster hash: 29d04...f32
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Innafor. Jobber natt selv og antagelig hadde jeg tatt sykt barn eget selv. Hadde ikke fått sove godt på dagtid når barnet var sykt. Elsker jobbe natt men sliter med å sove på dagtid i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: 379d1...0ec
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Ville tatt han selv i morgen (ikke syktbarn-dag) og sovet etter mannen kom fra jobb før nattvakt på kvelden. Sovet ut etter nattvakt tirsdag (mannen tatt syktbarndag) og ikke møtt på nattvakt tirsdag (tatt syktbarn-dag) og vært hjemme med han onsdag (om behov hvis ikke jobb natt til onsdag og barn i bhg). Anonymous poster hash: cf972...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå