Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hører mange jenter klage over at mannen ville bare en ting mens de ville mer. Havnet i motsatt situasjon jeg da. Trudde det var nærmest umulig. Fler som har opplevd? Anonymous poster hash: f1c73...b85
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Ja, har opplevd det. Vi møttes ute på byen, hadde sex, han ville mer og kunne ikke forstå at jeg ikke ville ha noe forhold til ham, og ble bitter, ringte og sendte meldinger, selv om jeg hadde vært ærlig med ham hele tiden, at det ikke var noe mer for meg. Måtte bli veeeldig tydelig til slutt for å få ham til å forstå. Fikk også inntrykk av at det var en umulig tanke for ham, at det var kvinnen som ikke ville mer. Anonymous poster hash: 82f50...879
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Ja tydeligvis blir gutta overrasket over det. Anonymous poster hash: f1c73...b85
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Japp. Han ga seg etter en stund. Men hver gang jeg møtte ham på byen prøvde han seg, selv etter at jeg hadde fått samboer og barn! Var veldig dårlig sex også, så skjønner ikke hva som fenget... Anonymous poster hash: 9ad83...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå