Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Hvordan gikk det? Ble det bedre eller ble det brudd? Anonymous poster hash: 4bbe6...b7a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Har en venninne som gjorde. Ble mye bedre for henne. Hun mente det og sa det ikke bare for å få ham til å skjerpe seg. 4 år siden og har det bra i dag Jeg har lyst å si det for å få skikk på ham, men vil jo ikke flytte. Så jeg får ikke til å bruke den trusselen... Tror ikke det kommer til å bli bedre selv om han prøver en stund, men jeg kommer uansett ikke til å klare å gå... Anonymous poster hash: aea02...a16
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Ei venninne gjorde det,hun ville ikke gå men få et bedre forhold. Han svarte med "har venta 1 år på at du skulle si det." Så flyttet han til elskeren sin. Anonymous poster hash: 7dbc5...427
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #4 Skrevet 27. september 2015 Jeg sa det til eksen, og han skjerpa seg på de tingene jeg ba han kutte ut. Forholdet var dessverre underernært allerede, så vi holdt sammen i to år til før vi gik hver til vårt Anonymous poster hash: 0b282...bed
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Har en venninne som gjorde. Ble mye bedre for henne. Hun mente det og sa det ikke bare for å få ham til å skjerpe seg. 4 år siden og har det bra i dag Jeg har lyst å si det for å få skikk på ham, men vil jo ikke flytte. Så jeg får ikke til å bruke den trusselen... Tror ikke det kommer til å bli bedre selv om han prøver en stund, men jeg kommer uansett ikke til å klare å gå... Anonymous poster hash: aea02...a16 Så bra Nei aldri gjør det om du ikke kan stå for det Jeg kan, og synes det et verdt er forsøk nå. Anonymous poster hash: 4bbe6...b7a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Ei venninne gjorde det,hun ville ikke gå men få et bedre forhold. Han svarte med "har venta 1 år på at du skulle si det." Så flyttet han til elskeren sin. Anonymous poster hash: 7dbc5...427 Oooops... Jeg blir glad om han skjerper seg, men blir ikke lei meg om vi flytter fra hverandre. Anonymous poster hash: 4bbe6...b7a
Mamma_til_2 Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Ja jeg gjorde det og vet du hva han skjerpa seg dette er 13år siden og vi har det supert etter 17 år sammen ☺
Aini Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Jeg gjorde det. Og 1 år etter trusselen og ingen forbedring så flytta han ut. Da orka jeg ikke mer av og føle med som en alenemor med 3 barn når jeg egentligt bare hadde 2 barn i tilegg til all irritasjon over rote hans og det at han ikke hjalp til osv... det ble så mye bedre når han flytta ut. Og han aå alvoret da og forandra seg og etter 1 år fra hverandre så ble vi sammen igjen. I perioder kan ting dabbe av men da er dt en påminnelse så skjerper han seg igjen. Han har fått klar beskjed om at dette er siste sjangse og driter han seg ut igjen da så kommer jeg aldri til og ta han tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå