Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Min pike på 10 år må ha hhelm ,når hun bruker sparkesykkel......ikke rett utenfor hser, på innkjørselen, men ellers, på vei til skolen osv...... men detver ingen andre som bruker hjelm til sparkesykkel...... ....er det urimelig av meg å kreve at 10 årigen bruker hjelm til sparkesykkelen?? Anonymous poster hash: cbd31...05e
Serepta Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 Min 11 åring bruker alltid hjelm på sparkesykkel
smurfis Skrevet 27. september 2015 #3 Skrevet 27. september 2015 Nei, ikke urimelig! Alle kan falle og slå hodet..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #5 Skrevet 27. september 2015 Alltid hjelm her også. Til og med de kule i skateparken bruker hjelm. Alltid. Anonymous poster hash: 9dc9c...f04
Mamma til 2 søte Skrevet 27. september 2015 #6 Skrevet 27. september 2015 Selvfølgelig skal hun bruke hjelm.
TinaK 1990 Skrevet 27. september 2015 #7 Skrevet 27. september 2015 Hvorfor ikke rett utenfor huset og innkjørsel ? Kan hun ikke falle der altså?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #8 Skrevet 27. september 2015 Her jeg bor bruker alle hjelm på sparkesykkel uansett alder Anonymous poster hash: 90bfd...55c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #9 Skrevet 27. september 2015 Puuh, godt dere er enig.her irunter min, og hennes familie venner som bruker hjelm med sparkesykkel. Og vennene h3nnes låner hjelmer her, for de har ikke selv, eller her ikke med seg, eller gidder ikke hjem å hente ...... Ja hvorfor ikkeutenfor hjemme..... huff jeg vet ikke, wmi sløvhet, jeg gir etterforsytet om at hun ikkevil, og det er ikke store farten hun får på den flate lille innkjørselen vår. Men klart, det er bare dumt, jegslal skherpe meg på det..... Anonymous poster hash: cbd31...05e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #10 Skrevet 27. september 2015 Puuh, godt dere er enig.her irunter min, og hennes familie venner som bruker hjelm med sparkesykkel. Og vennene h3nnes låner hjelmer her, for de har ikke selv, eller her ikke med seg, eller gidder ikke hjem å hente ...... Ja hvorfor ikkeutenfor hjemme..... huff jeg vet ikke, wmi sløvhet, jeg gir etterforsytet om at hun ikkevil, og det er ikke store farten hun får på den flate lille innkjørselen vår. Men klart, det er bare dumt, jegslal skherpe meg på det..... Anonymous poster hash: cbd31...05e Pleier vanligvis ikke å henge meg opp i skrive- og tastefeil, men dette var virkelig slitsomt å lese. Min må alltid bruke hjelm, ikke noe å diskutere. Noen av vennene hennes må og andre ikke, så det er forskjell på hvor mye folk tenker sikkerheten til barna sine. Anonymous poster hash: c6c03...e7a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 Mine gutter på 11 og 14 år bruker hjelm begge to, for dem er det like naturlig å ta på hjelm når de skal bruke sparkesykkel og sykkel som det er å bruke bilbelte i bil, det hører bare med.. Anonymous poster hash: c80d0...d11
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #12 Skrevet 27. september 2015 Ingen hjul uten enten hjelm eller sele. Det gjelder både liten og stor. Anonymous poster hash: 14a3a...038
Mamma_til_2 Skrevet 27. september 2015 #13 Skrevet 27. september 2015 Hjul =hjelm både hjemme og borte! Jeg har tilogmed ekstra hjelm til utlån, ingen får drive med hjul aktivitet her uten hjelm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå