Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #1 Skrevet 27. september 2015 Er det vanlig at den minste blir valgt til å jage de større? Varianter av politi og tyv, monster, div. Blir gal. Mine to gjør det hjemme (3 og 6) og jeg ser minste har den rollen i bhg. Når eldste har venner på besøk eller vi treffes er det alltid min yngste som jager på de eldste. Er det andre yngre med, er det de yngste mot de eldste. Nå er vi på lekeplass med totalt ukjente barn. Og jammen meg.. Gjett hvem som jager på storebror og de ukjente eldre barna... Blir sprø, det ender jo alltid med grining og yngste har astma. Han orker jo egentlig ikke dette, men gir seg ikke på harde møkka. Anonymous poster hash: e6c53...f1e
uhhuhher Skrevet 27. september 2015 #2 Skrevet 27. september 2015 De minste blir i hvert fall ofte valgt til de kjipeste rollene, slik er hierarkiet. Treåringene på storbarnsavdelingen må være baby og hund en stund før de stiger i gradene til pappa eller hundeeier. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå